Opis stanowiska: obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obo
2024-04-18 13:20:05Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych Stypendium brutto
2024-04-18 18:41:19Zakres obowiązków:Obsługa biura, marketing, prowadzenie strony internetowej oraz social media. Pomoc w archiwizacji dokumentów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Oferta skierowana d
2024-04-18 18:41:19AMELIA ZDRÓJ MEDICAL&SPA POSZUKUJE OSOBY NA STANOWISKO RECEPCJONISTA/KAProponujemy:- umowę zlecenie/ o pracę,- elastyczny grafik pracy,- pracę w przyjaznej atmosferze.CV prosimy składać na e-mail marketing@ameliazdroj.pl z dopiskiem RECEPCJONISTA/KA
2024-04-18 16:25:02Twój zakres obowiązków, Planowanie i przygotowanie planów produkcji krótko i długoterminowych, Przygotowanie zleceń produkcyjnych , Nadzorowanie dostaw niezbędnych materiałów do realizacji planu produkcji, Tworzenie planów produkcyjnych w oparciu..
2024-04-18 15:40:35Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją firmową, Koordynacja obiegu dokumentów, Obsługa Klienta, Bieżące wsparcie administracyjne współpracowników..
2024-04-18 14:40:36Miejsce pracy: Krosno, Słowacja Opis stanowiska: - Wykonywanie projektów na podstawie wymagań klientów. - Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta - Tworzenie ofert oraz wycen Wymagania: - duże zaangażowanie w wykonywaną pracę - umiejętność..
2024-04-17 17:46:03MeblodrewTwój zakres obowiązków, Szpital zatrudni na stanowisko administracyjno-biurowe w Dziale Technicznym., Do głównych zadań pracownika należeć będzie:, - Organizowanie pracy zespołów podległych pracowników;, - Sporządzanie okresowych raportów i planów..
2024-04-17 14:40:32Firma MULTI STONE Sp. z o.o.Specjalizujemy się w produkcji blatów meblowych oraz elementów wyposażenia wnętrz z kamieni naturalnych, konglomeratów i ceramiki wielkoformatowej.Aktualnie do naszego działu DKP poszukujemy pracowników na stanowisko: KOOR
2024-04-16 16:25:02W związku z planowanym otwarciem nowych marketów Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. poszukuje pracowników na stanowisko: Asystent w Dziale Zakupów (praca na terenie Krosna) Opis stanowiska pracy. Na proponowanym..
2024-04-12 14:48:38Merkury MarketMerkury Market – sieć sklepów działająca na ternie Polski, Słowacji i Czech zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych, której hasło przewodnie to "Remontuj i urządzaj taniej!" w związku z otwarciem kolejnych..
2024-04-12 14:47:47Merkury MarketMerkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia..
2024-04-12 14:47:23Merkury MarketZakres obowiązków:przygotowywanie dokumentacji bieżąca praca w systemach komputerowych;współpraca i organizacja w zakresie realizowanych kontraktów;tworzenie i analiza korespondencji i dokumentacji;tworzenie i analiza rozliczeń, zestawień, raportówws
2024-04-11 18:41:19Krosno, Krosno, Legionów 17 woj. łódzkie
2024-04-11 16:43:01RossmannReferent / Referentka ds. księgowościTwój zakres obowiązków Prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych spółki Weryfikacja i księgowanie faktur zakupu i innych dokumentów księgowych Wprowadzanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych Analiza
2024-04-11 11:00:14FA Krosno S.A 3,7Jasło, Przemysłowa 6 woj. podkarpackie
2024-04-10 16:43:01RossmannBiecz, Binarowska 2 woj. małopolskie
2024-04-10 16:43:01RossmannObecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Administracji Miejsce pracy: Krosno Zakres obowiązków: - zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura - odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych - czuwanie..
2024-04-10 16:04:54Jon InnovationMerkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy obiekty handlowe zlokalizowane na terenie Polski, Słowacji, Czech, Chorwacji oraz Serbii. Wyróżnia nas szeroki..
2024-04-10 15:12:16Merkury MarketFirma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2024-04-10 15:12:11Merkury MarketTwój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentacji geologicznej/geotechnicznej (DGI, DH, DBPG) oraz projektów wykonawczych i technologicznych w zakresie koniecznego monitoringu., Kontrola wykonywania prac podwykonawców w zakresie monitoringu..
2024-04-10 14:40:41Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Administracji Miejsce pracy: Krosno Zakres obowiązków: - zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura - odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych - czuwanie nad zao
2024-04-10 13:04:55ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Języki: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły - Inne wymagania: wykształcenie wyższe - kierunek bez znaczenia; sta
2024-04-10 07:31:06ZBIGNIEW DRĄG Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe...Opis zadań:Organizacja pracy biura, wprowadzanie dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w
2024-04-09 18:41:28Zakres obowiązków:utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - bie
2024-04-09 18:41:23Twój zakres obowiązków, czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego,, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów,, obsługa połączeń telefonicznych oraz e-maila,, dbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji..
2024-04-08 12:40:39Twój zakres obowiązków, - obsługa bieżących zamówień w systemie CRM, - przygotowywanie ofert, - koordynacja dostaw, - Przygotowywanie zestawień i raportów miesięcznych, - obsługa programów IT wspierających codzienną pracę, - obsługa i wsparcie..
2024-04-05 15:40:37Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ...
2024-04-04 12:40:37Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny; Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego; Umiejętności nawiązywania trwałych relacji z klientem;
2024-04-03 14:27:08Twój zakres obowiązków, koordynowanie realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowywania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji, poszukiwanie i wybór wykonawców, sporządzanie wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,..
2024-03-26 19:40:06Twój zakres obowiązków, VAVE to systematyczna i kompleksowa metoda obniżenia kosztów materiałowych przy zachowaniu tej samej funkcjonalności wyrobów. Inicjatywy VAVE mogą dotyczyć ulepszenia projektu wyrobów, zmian w zakresie używanych dotychczas..
2024-03-25 10:40:34Zakres obowiązków:Obsługa zleceń wewnętrznych i zewnętrznych, kontakt z klientami, testowanie programu sBiznes, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole, znajomość języka HTML
2024-03-18 18:41:42Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, wyższe (w tym licencjat), inne, wyższe (w tym licencjat), ekonomiczneUprawnienia: obsługa komputeraInne wymagania: Dodatkowe
2024-02-26 18:41:22Przyjmę do pracy na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy. Praca w siedzibę firmy. W godzinach od 8.00 do 16.00. Zakres obowiązków: - prowadzenie akt osobowych - przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem oraz zakończen
2024-02-16 07:10:59Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki
2024-02-02 11:01:36GO-leasing Sp. z o.o 5,0Panowie praca dla Was! Miejsce wykonywania pracy: PL (80%) + 20% (wyjazd służbowy AT) 1. Stanowisko: Pracownik administracji biurowej i organizacji projektów / Office manager. 2. Zakres obowiązków: • obsługa dokumentacji spółki, korespondencja..
2024-01-29 14:19:41O K ELEKTRO Sp. z o.oPotrzebuje pracownika z bardzo dobra znajomoscia jezyka angielskiego w mowie i pismie, ubezpieczonej w KRUS, do pracy w firmie logistycznej jako podwykonawca. Praca polega miedzy innymi na odbieraniu telefonow i rozmowy w jezyku angielskim z klientem
2024-01-18 19:20:05