Zakres obowiązków: Wsparcie głównego Projektanta w codziennych zadaniach: przygotowywanie prezentacji dokumentacji projektowej wizualizacji Wsparcie w zarządzaniu harmonogramami projektów Archiwizowanie dokumentów Zbieranie i analizowanie danych niez
2024-03-28 10:12:30Zadania: Pomoc stomatologowi w trakcie zabiegów, Przygotowywanie gabinetu do wizyt pacjentów, Sterylizacja i dezynfekcja narzędzi stomatologicznych, Zarządzanie dokumentacją pacjentów, Pomoc pacjentom w umawianiu wizyt i odpowiadanie na ich pytania
2024-03-28 10:10:02Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami
2024-03-27 08:00:04Opis stanowiska: Nadzór nad zleceniami, załadunkami i dostawami. Utrzymywanie stałego kontaktu oraz aktywny udział w poszerzaniu bazy klientów i przewoźników, Nadzór nad dokumentacją transportową. Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych za
2024-03-25 08:21:52Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Współpraca z innym
2024-03-14 14:35:14Doświadczenie w pracy z dokumentacją biurową Komunikatywna znajomość języka angielskiego Dobra znajomość pakietu Office, w tym MS Excel Bardzo dobra organizację pracy Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane Pomagamy ludziom odkrywać swoje
2024-03-01 19:25:40Idea HR GroupZachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent prawny Wydział Prawny Adres urzędu: 70-502 Szczecin Wały Chrobrego 4 Warunki
2024-03-28 08:00:02Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska...Opis zadań:STAŻ Z FP NA 6 MIESIĘCYDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO ZAKOŃCZENIU STAŻ:1/2 ETATUMIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW:UL. DWORCOWA 2 POKÓJ 103 I PIĘTRO LEWA OFICYNA, 70-206 SZCZECINGODZINY PRACY:08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA:OBSŁ
2024-03-25 18:41:40Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa klienta, praca wg. procedur obowiązujących w firmie , przygotowanie przesyłek do klientów, udzielanie porad w doborze produktów..
2024-03-22 19:40:05Twój zakres obowiązków, weryfikacja dokumentacji związanej z przyjęciem i wydaniem towarów,, współpraca z działem handlowym, produkcji, logistyki,, optymalizacja przestrzeni magazynowej,, regularne inwentaryzacje,, dbanie o utrzymanie..
2024-03-22 15:40:37Opis zadań:Staż dla osób bezrobotnychMIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Mickiewicza 39GODZ.PR.: 07:30-15:30WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera i urządzeń biurowych, kontakt telefoniczny i bezpośredni z
2024-03-21 18:41:32- zarządzanie korespondencją firmową; - obsługa sekretariatu; - koordynacja obiegu dokumentów; - prowadzenie dzienników korespondencji; - wspieranie działań sprzedażowych; - przyjmowanie Klientów, kierowanie ich do odpowiedniego sprzedawcy; - generow
2024-03-21 17:55:12FALLWORK Sp. Z O. O- zarządzanie korespondencją firmową; - obsługa sekretariatu; - koordynacja obiegu dokumentów; - prowadzenie dzienników korespondencji; - wspieranie działań sprzedażowych; - przyjmowanie Klientów, kierowanie ich do odpowiedniego sprzedawcy; - generow
2024-03-21 17:55:12FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych...
2024-03-21 13:40:49Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wierzycielskich w Pierwszym Dziale Organu Wierzyciela (SWW-1) w Trzecim Urzędzie Skarbowym w Szczecinie Adres urzędu:
2024-03-21 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w SzczecinieTwój zakres obowiązków, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, wysyłka przesyłek (listów) pocztowych,, obsługa klientów przychodzących na spotkania,, skanowanie i wprowadzanie dokumentów do programu excel,, przypominanie o..
2024-03-16 14:40:29Wymagania: - bardzo dobra znajomość ję..
2024-03-16 10:57:05Zakres obowiązków:1. PRZETWARZANIE, UTRWALANIE I PRZECHOWYWANIE DANYCH OSOBOWYCH;2. PROWADZENIE DOKUMENTACJI OSOBOWEJ PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU;3. AKTUALIZACJA DANYCH PRACOWNIKÓW W SYSTEMIE SEW ON-LINE;4. SPORZĄDZANIE ODPISÓW Z DOKUMENTÓW PERSONALNYCH ORA
2024-03-15 18:41:48Wymagania: - bardzo dobra znajomość ję..
2024-03-15 10:57:06Twój zakres obowiązków, Przejmowanie, ewidencjonowanie i właściwe przechowywanie dokumentacji., Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie porządkowaniai przejmowania dokumentacji do Archiwum., Inicjowanie przeglądów dokumentacji w..
2024-03-13 16:40:29Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji, Obsługa telefonów, maili oraz spotkań służbowych, Organizacja i archiwizacja dokumentów, Obsługa sprzętu biurowego..
2024-03-13 11:40:46Twój zakres obowiązków, Firma stacji demontażu pojazdów FROST KURKIEWICZ SP Z.O.O. zatrudni osobę do biura. , , Wystawianie faktur, paragonów, zwrotów., Kontakt z księgowością i innymi oddziałami firmy., Systematyczne prowadzenie dokumentacji., ,..
2024-03-12 12:40:37Twój zakres obowiązków, Obsługa komputera ,kasy fiskalnej ,drukarki., Wystawianie i rejestracja faktur., Rejestracja klientów., Kontakt telefoniczny z klientami...
2024-03-12 08:40:12Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur dzierżawnych i sprzedażowych, przygotowywanie umów i zleceń dla nowych klientów (wg gotowych szablonów), wprowadzanie do tabeli faktur kosztowych, kontrola tematów kadrowych (urlopy, umowy) które prowadzi..
2024-03-11 12:40:36Twój zakres obowiązków, Do zakresu obowiązków będzie należało prowadzenie postępowań podatkowych oraz celno-skarbowych w imieniu klientów pod nadzorem doradcy podatkowego oraz innych niezbędnych zadań przyuczających do wykonywania zawodu doradcy..
2024-03-08 09:40:40Twój zakres obowiązków, Przygotowanie poczty firmowej: wysyłka oraz przyjmowanie poczty;, Obsługa firmowej poczty elektronicznej i telefonu;, Kompleksowa obsługa biura: przeglądy budynku, zamawianie artykułów biurowych oraz spożywczych do Biura;,..
2024-03-07 16:40:24Twój zakres obowiązków, Mitwirkung an Beschaffungsvorgängen, Fristen-, Termin- und Kostenüberwachung, Vorbereitung dezentraler Beschaffungen, Führen und Verwalten der Beschaffungsakten, Administrative Tätigkeiten, Administrative Unterstützung von..
2024-03-06 13:40:33Twój zakres obowiązków, Prace administracyjno – biurowe,, Przygotowywanie dokumentów na potrzeby Działu Informatycznego,, Zarządzanie środkami trwałymi w zakresie informatyki,, Prowadzenie zamówień z zakresu informatyki,, Pierwsza linia wsparcia –..
2024-03-05 11:40:39Twój zakres obowiązków, tworzenie umów,, współpraca z księgowością,, zarządzanie terminowością projektów,, tworzenie contentu na media społecznościowe, , współpraca z partnerami np. grafikiem,, wysyłka maili sprzedażowych,, kontrola płatności..
2024-03-05 10:40:43Twój zakres obowiązków, tworzenie i prowadzenie akt osobowych pracowników,, przygotowanie dokumentacji związanych z zatrudnieniem,, aplikowanie o dokumenty flagowe,, sporządzanie i naliczanie wynagrodzeń,, organizacja spotkań oraz szkoleń,,..
2024-03-04 11:41:52Twój zakres obowiązków, gromadzenie, przechowywanie, ewidencja i porządkowanie dokumentacji archiwalnej Przedsiębiorstwa,, sporządzanie spisów, wykazów i protokołów związanych z archiwum,, przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum..
2024-03-01 09:40:30Opis zadań:- Segregowanie dokumentów.- Obsługa drukarki.- Praca na komputerze: zamówienie Lyreco, wypełnianie dokumentów.- Liczenie etykiet.- Archiwizacja transakcji z terminala.- Odpisywanie na maile.- Odbieranie telefonów.- Szykowanie wysyłek z dok
2024-02-29 18:41:51Opis zadań:Staż z FEPZ na okres 3 miesięcy dla osób bezrobotnych w przedziale wiekowym od 18 do 30 roku życia.DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO ZAKOŃCZENIU STAŻ: BRAKMIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: ul. Abramowskiego 19 GODZ.PR.: 07:30-15:30
2024-02-29 18:41:51Twój zakres obowiązków, Kontrola merytoryczna i rachunkowa faktur kosztowych i armatorskich,, Kontrola raportów kasowych pod kątem kompletności,, Kontakt z kontrahentami portowymi,, Kontakt z armatorami,, Prowadzenie dokumentacji związanej z..
2024-02-29 15:40:39Twój zakres obowiązków, Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach., Wsparcie organizacyjne zespołu oraz Zarządu w realizowanych zadaniach., Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów., Przygotowywanie raportów, zestawień,..
2024-02-29 13:40:34Twój zakres obowiązków, Wsparcie w bieżących sprawach administracyjno-gospodarczych, Kompletowanie dokumentacji pracowniczej, Współpraca z dostawcami, Podstawowe prace biurowe..
2024-02-29 11:40:39Twój zakres obowiązków, Wspieranie kierownictwa w realizacji projektów związanych z wprowadzaniem i doskonaleniem systemów zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem pracy i energią., Pomoc w dokumentowaniu procesów, przeprowadzanie..
2024-02-28 14:40:32- bezpośrednia obsługa klientów; - wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami; - przyjmowanie ewidencji i obsługi zgłoszeń (reklamacji i wniosków) Klientów, zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami; - pobiera
2024-02-23 17:55:07FALLWORK Sp. Z O. O- obsługa wysyłki umów; - przygotowanie dokumentów do archiwizacji; - przygotowanie umów dla Klientów na podstawie gotowych szablonów; - wprowadzanie zmian do systemu zgodnych z umową
2024-02-23 17:55:07FALLWORK Sp. Z O. O- bezpośrednia obsługa klientów; - wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami; - przyjmowanie ewidencji i obsługi zgłoszeń (reklamacji i wniosków) Klientów, zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami; - pobiera
2024-02-23 17:55:07FALLWORK Sp. Z O. O- obsługa wysyłki umów; - przygotowanie dokumentów do archiwizacji; - przygotowanie umów dla Klientów na podstawie gotowych szablonów; - wprowadzanie zmian do systemu zgodnych z umową
2024-02-22 17:55:06FALLWORK Sp. Z O. OAsystent / Asystentka sprzedażyTwój zakres obowiązków Wsparcie działu handlowego w procesach Back Office w tym: fakturowanie raportowanie CRM dekretacja kosztów. Nasze wymagania Wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane ekonomiczne lub finanso
2024-02-13 11:00:04Mojsiuk Sp. z o.o. Sp. K- bezpośrednia obsługa klientów; - wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami; - przyjmowanie ewidencji i obsługi zgłoszeń (reklamacji i wniosków) Klientów, zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami; - pobiera
2024-02-07 17:55:17FALLWORK Sp. Z O. OWymagania: * Wykształcenie wyższe * znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie * Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, * Znajomość zasad fakturowania, znajomość pakietu MS Office (zwłasz
2023-12-16 10:57:06