MPK S.A. Kraków

5 ocen
Ryszard Luch
31 maj 2023 12:22
Niektóre pracownice powinny chyba przejść szkolenie z właściwej i kompetentnej obsługi klienta.
pokaż więcej...
Gregorrrrr74
20 kwiecień 2023 08:05
Godzina 11:30 bardzo mały ruch. Karte kupilem bez kolejki. Udało się
pokaż więcej...
karina podkrólewicz
13 marzec 2023 13:09
Kolejka, obsługa nie miła, niekompetentna. Pani nie do pytała z czym dokładnie przychodzę, przez co wypełniłam niepotrzebny wniosek. Zero wyrozumiałości i cierpliwości do klienta. Podczas wychodzenia z instytucji usłyszałam jak Pani z okienka używała przekleństw. W takiej pracy potrzebne jest trochę cierpliwości j kultury, to nie bazar.
pokaż więcej...
Jarosław Kantorowski
04 marzec 2023 17:29
Placówka w dobrym miejscu, pracownicy kompetentni, obsługa klienta na wzorowym poziomie. Polecam innym w Nowej Hucie.
pokaż więcej...
rafson Michalski
27 listopad 2022 14:53
Kolejka, do dwóch czynnych okienek 20-30osób. Bałagan we wnioskach o wydanie karty, trzeba szukać samemu. Poprosiłem o pomoc panią z okienka to popatrzyła na mnie jak na Marsjanina. Generalnie nic nie załatwiłem. Polecam pobranie aplikacji a panie w okienku niech sobie dosiedzą do emerytury.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o MPK S.A. Kraków

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MPK S.A. Kraków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości