Twój zakres obowiązków, tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads oraz Facebook Ads, przygotowywanie ofert kampanii Google Ads oraz Facebook Ads dla klientów, przygotowywanie raportów z wyników kampanii, wycena oraz realizacja zamówień,..
Twój zakres obowiązków, tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads oraz Facebook Ads, przygotowywanie ofert kampanii Google Ads oraz Facebook Ads dla klientów, przygotowywanie raportów z wyników kampanii, wycena oraz realizacja zamówień,..
Wymagania: Pasja piłkarska Pasja foto i filmowania Biegła znajomość social mediów i pozycjonowania Znajomość SEO i Ads Dobra organizacja Znajomość programów graficznych miedzy innymi Ps, Ae Swoboda komunikacyjna, otwartość Umiejętność i Swoboda pisan
Twój zakres obowiązków, opracowywanie nazw, treści etykiet nowych produktów w kategorii suplementy diety, wsparcie przy opracowywaniu receptur nowych produktów, tworzenie opisów nowych produktów do e-commerce zgodnych z wymogami prawnymi,..
Twój zakres obowiązków, Budowanie zdolności, procesów i narzędzi związanych z handlem w lokalnym oddziale/jednostce organizacyjnej w celu wsparcia lokalnej procedury zgodności handlowej ABB i związanymi z nią instrukcjami, Kluczowa osoba..
Twój zakres obowiązków, Tworzenie strategii komunikacji, harmonogramów i treści na wszelkie kanały social media (FB, Instagram, YouTube, Tok-Tok, Linkedin), przy naszym wsparciu treściami i pomysłami., Bycie odpowiedzialnym za wdrożoną strategię..
JUNIOR PRODUCT MANAGER/MŁODSZY SPECJALISTA DS. MARKETINGU CZYM BĘDZIESZ SIĘ U NAS ZAJMOWAĆ : szeroko pojętym marketingiem produktowym analizą sytuacji rynkowej i trendów na rynku
Twój zakres obowiązków, tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads oraz Facebook Ads, przygotowywanie ofert kampanii Google Ads oraz Facebook Ads dla klientów, przygotowywanie raportów z wyników kampanii, wycena oraz realizacja zamówień,..
Twój zakres obowiązkówSamodzielne i kreatywne realizowanie zróżnicowanych zadań z zakresu marketingu i reklamy produktów technicznych dla przemysłuTworzenie materiałów marketingowych dających efektywne wsparcie działowi technologiczno-sprzedażowemuBa