Fatalna firma. To co oferują, to dramat. Mamy w pakiecie Internet i TV, bo mają na naszym osiedlu położony światłowód, więc chcąc nie chcąc musieliśmy ich wziąć. Jeśli chodzi o Internet nie mam większych zastrzeżeń. Jednak telewizja to tragedia. Już dwa razy wymieniali nam dekoder, bo przycinało tak, że nie dało się w ogóle oglądać. Teraz mamy 3 dekoder, za który dodatkowo chcą 10zl miesięcznie, a zmienialiśmy nie z naszego widzimisię. Po zmianie jest lepiej, ale nadal nie jest to pełna płynność, a mecze na mistrzostwach miały duże opóźnienie. Nie polecam, będę się kontaktował z rzecznikiem praw konsumenta.
Edit. Rzekomej propozycji rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów nie dostałem, a jak spytałem o to w mailu, to dostałem odpowiedź, że mam umowę do maja 2024 i tyle
Dramat ! Nie polecam ! Wieczne awarie ! Czas oczekiwania na usunięcie awarii 4 dni. Problem z kontaktem mimo wykonania wielu telefonów !
Skoro maja Państwo 24h pracujące na usunięcie awarii to minęły w piątek ok godziny 13 bo zostało zgłoszone w czwartek, dziś jest wtorek prawie 14 a internetu jak nie było tak nie ma. Patrząc po opiniach to nie jestem jedynym niezadowolonym użytkownikiem.
Nie jest na moje nazwisko ponieważ abonament jest na męża. A internetu jak nie było tak kolejny dzień nie ma ! Zamiast zadbać o klientów i naprawić usterkę widzę ze ważniejsze jest edytowanie opini !
Już dłużej planowałem zmianę operatora sieci i wybór mBitu był świetnym posunięciem. Szybka i profesjonalna obsługa zostawiła mnie zadowolonego , a podczas instalacji technicy wykazali się szybką i solidna robotą. Pod koniec której wyjaśnili wszystko o co pytałem. Teraz nie mam już żadnych problemów z internetem ani telewizją.
Korzystam z mBit od ponad dwóch lat, jestem bardzo zadowolony (światłowód). Bardzo niska awaryjność, dobry support i przystępne ceny. Nigdy nie miałem problemu z transmisją w deklarowanej prędkości. Generalnie polecam. PS. Opinia niesponsorowana :)