Świetna współpraca z Panem Arkiem w zakresie świadczenia gwarancyjnego. Profesjonalna komunikacja i naprawa obuwia w przeciągu 5 tygodni. Pozdrawiam serdecznie cały zespół i gratuluję właścicielowi
Serwis pogwarancyjny butów Meindl trwał od kwietnia do października. Buty wróciły -lecz zamiast zleconej naprawy zapiętków, które były priorytetem (zaznaczonym w formularzu) wymieniono jedynie podeszwy. Po wielu naszych telefonach, przyznano się do blednie przekazanych informacji firmie Meindl. Buty wróciły do firmy Larix na nasz koszt. W ramach „przeprosin” buty miałybyć odesłane do nas już na koszt firmy. Czy tak się stało? ABSOLUTNIE NIE!!! Pokryliśmy i te koszty. Po naszym telefonie pieniądze miały wrócić na nasze konto. Czy wróciły? ABSOLUTNIE NIE!!! Tu nie chodzi nawet o te kilkanaście złotych, ale nierzetelność i brak profesjonalizmu ze strony firmy. A kontakt telefoniczny dramat
Fajna hurtownia ale niestety nie prowadzi sprzedaży detalicznej ale za to mają super kiermasz(raz do roku) gdzie można kupić dobry asortyment w atrakcyjnych cenach, polecam.
Niestety kupione rękawiczki to bubel, chociaż kosztowały 180 zł.
Reklamowane, reklamacja nieuznana ponieważ stwierdzono działalność rzepów. Po 3 godzinach użytkowania rękawiczki rozprute na szwie i całe spilingowane. Osoba zakładając takie rękawiczki musiałaby być cała w rzepach. Absolutnie nie polecam. Sprowadzany towar niskiej jakości.
Serwis pogwarancyjny Meindl - bardzo profesjonalna obsluga i wykonanie. Na zdjęciu widoczne 10cio letnie Meindl Engadin po wymianie podeszw i otoków. O trwałości tej renowacji nie mogę się jescze wypowiedzieć, ale samo wykonianie nie odbiega od nowych butów. Na tą chwilę bez najmniejszych zastrzeżeń, a but co by nie mówić dopasowany już do nogi jak kapciuszki