- Weryfikowanie faktur pod kątem ich zgodności z zamówieniem
- Księgowanie faktur od dostawców
- Przygotowywanie płatności do dostawców
- Bieżące rozliczanie kont zakupu oraz kont dostawców
- Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca /roku
- Utrzymywanie kontaktu z dostawcami oraz pracownikami działu zakupów
- Udział w projektach usprawniających istniejące procesy
- Możliwość uczestniczenia w projektach przenoszenia wiedzy z innych europejskich lokalizacji firmy
Wymagania:
- Wykształcenie min. licencjackie w obszarze Finansów, Rachunkowości lub pokrewnych
- Doświadczenie w obszarze PtP/AP, preferowane w obszarze BPO/SSC
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Mile widziana znajomość drugiego języka europejskiego Mile
- Sumienność, rzetelność i bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w grupie
- Energia i chęć do działania
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty system benefitów: multikafeteria, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna
- Jasną ścieżkę rozwoju zawodowego oraz możliwość awansu
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Przyjazną atmosferę i bardzo dobrą kawę