Dołącz do wyzwania – budujemy nowy dział
księgowy . Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia, w zamian oferując fachową wiedzę i doświadczenie księgowe (AR), to nie zwlekaj i wyślij CV już dziś - praca od zaraz.
Dla naszego klienta – firmy z branży motoryzacyjnej PILNIE poszukujemy osób na stanowisko
księgowa /
księgowy ds. należności (AR)
Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów)
Zadania:
- przetwarzanie (w tym dekretowanie i wystawianie) faktur zgodnie z przepisami krajowymi i zagranicznymi związanymi z zamówieniami (SO) oraz bez zamówień (non-SO)
- analiza kont księgowych AR, rozliczanie otwartych transakcji
- przygotowanie danych do raportów (wiekowanie), uzgadnianie sald AR
- comiesięczne uzgadnianie sald z kontrahentami i w grupie
- weryfikacja kompletności danych pod kątem sporządzenia rejestrów sprzedaży
- udział w zamknięciu miesiąca
- przechowywanie i dostarczanie dokumentów audytowych zgodnie z wymaganiami
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie i księgowanie amortyzacji
- księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów
- obsługa kartoteki należności
- przygotowywanie danych o należnościach do raportów (GUS, NBP, o terminach płatności do UOKiK)
- wykonywanie zadań związanych z akcyzą
- współpraca i wspieranie Głównego
księgowego i CFO w kwestiach księgowo-finansowych
Oczekiwania:
- min. 3-letnie doświadczenie w księgowości
- praktyczna znajomość procedur księgowych dotyczących należności i zobowiązań (AP/AR)
- wykształcenie wyższe (może być licencjat), kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia)
- dobra znajomość przepisów i zasad rachunkowości
- praktyczna znajomość systemu SAP
- znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- solidność i systematyczność, odpowiedzialne podejście do pracy
- umiejętność współpracy zespołowej
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, pełny etat)
- po 3-miesięcznym okresie próbnym umowa na czas nieokreślony
- model hybrydowy: 2 dni biuro, 3 dni home office
- elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 8 a 10)
- wynagrodzenie: podstawa + premia roczna
- narzędzia: telefon, laptop
- benefity (m.in. prywatna opieka zdrowotna), szkolenia i kursy, programy rozwojowe
- stały dostęp do fachowych źródeł wiedzy (księgowość, finanse, podatki itp.)
- pracę w międzynarodowej firmie, w przyjaznym środowisku, zgranym zespole i miłej atmosferze
CV wyślij na adres e-mail: kh@recruitmentsolutions.pl
Kontakt:
Recruitment Solutions
Krystyna Hołoga
ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29
50-078 Wrocław
tel.
+48 531 - pokaż numer telefonu - +48 531 465 004
Agencja doradztwa personalnego nr 2505.
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu.
Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza.
Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.