Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: Wrocław
Region: Dolnośląskie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

- Telefoniczna obsługa klientów w zakresie pomocy technicznej tzw. pierwsza linia wsparcia
- Diagnostyka usług internetowych
- Analiza zapytań technicznych od Klientów
- Doradztwo techniczne

CZEGO OCZEKUJEMY?

- Komunikatywności oraz łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem
- Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy technicznej
- Sprawnej obsługi komputera
- Doświadczenie w obsłudze klienta na infolinii będzie dodatkowym atutem

CO OFERUJEMY?

- Pracę w zgranym zespole u lidera w branży telekomunikacyjnej
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjną stawkę godzinową: 15 zł brutto/h
- Pracę od poniedziałku do piątku od 8 do 16
- Dogodną lokalizację miejsca pracy (okolice pl. Dominikańskiego)
- Rzetelne szkolenie przygotowujące do pracy oraz wsparcie doświadczonych trenerów
- Realną możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
- Przyjazną atmosferę i możliwość pracy ze znajomymi, których nam polecisz
- Dobre warunki pracy i strefę relaksu z wygodnymi kanapami, fotelem masującym, piłkarzykami i siłownią

Oferty pracy WORK SERVICE

Pracownik produkcyjny
18 godzin temu z gratka.pl
18 godzin temu z Nuzle
18 godzin temu z Nuzle
18 godzin temu z Nuzle
Aplikuj na stanowisko:
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości