Konsultant call center – kampania Orange

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: Kujawsko-pomorskie
ZADANIA:
realizacja sprzedaży – telefoniczny kontakt z Klientem Biznesowym w celu proponowania rozwiązań Orange
profesjonalna obsługa klientów Biznesowych w oparciu o obowiązujące procedury i standardy Centrum Obsługi Biznesu przy współpracy z Orange
telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów Biznesowych
przygotowanie ofert dla nowych Klientów Biznesowych
telefoniczne przedłużanie umów obecnym Klientom Biznesowym Orange
budowanie długofalowych relacji z Klientami Biznesowymi Orange
budowanie pozytywnego wizerunku firmy Centrum Obsługi Biznesu i operatora Orange

WYMAGANIA:
minimum roczne doświadczenie w telemarketingu, preferowany rynek telekomunikacyjny
wykształcenie średnie
komunikatywność, łatwość wypowiedzi i nawiązywania kontaktów, szczególnie telefonicznych
wysoka kultura osobista
bardzo dobra organizacja pracy własnej
odpowiedzialność i systematyczność
wysoka orientacja na realizację celów indywidualnych
dobra znajomość pakietu MS Office
chęć podjęcia pracy na dłuższy czas!

OFERUJEMY:
zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
w pełni oskładkowaną umowę zlecenie
umowę o pracę po okresie próbnym
stałe godziny pracy 8:00-16:00
wolne weekendy
motywacyjny system wynagrodzenia (część stała 16-20 zł brutto na umowie zlecenie + premia od każdej aktywnej sprzedaży + system premiowania bonusowego od wyników miesięcznych)
niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych zadań + nowoczesne standardy pracy
szkolenie wdrożeniowe stanowiskowe na początek współpracy
szkolenia produktowe i sprzedażowe na start
pracę w młodym i dynamicznym zespole
możliwość dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez cykl zaplanowanych szkoleń

Prosimy o dopisanie w Państwa aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922.)”.

Administratorem podanych dobrowolnie danych jest Centrum Obsługi Biznesu Sp. z o.o. s.k.a. z siedzibą w Bydgoszcz 85-109, ul. Grodzka 19. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Kliknięcie przycisku aplikowania oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Centrum Obsługi Biznesu Sp. z o.o. s.k.a. z siedzibą w Bydgoszcz 85-109, ul. Grodzka 19 zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 922.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.

Oferty pracy CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU

Aplikuj na stanowisko:
Konsultant call center – kampania Orange
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości