Kierownik Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Częstochowa
Region: Śląskie
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, lidera w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:


Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: okolice Częstochowy, woj. śląskie


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

• Zarządzanie 10 osobowym Działem Obsługi Klienta, motywowanie podległych pracowników, wspieranie oraz mentoring,
• Nadzór nad pełnym procesem realizacji zamówień – od momentu pozyskania zamówienia do momentu realizacji dostawy,
• Kierowanie zasobami magazynowymi w sposób efektywny, z uwzględnieniem poziomu zamówień i zdolności produkcyjnych,
• Pilnowanie terminów dostarczania towaru do klienta,
• Kontrola nad odpowiednim przekazem informacji wewnątrz firmy,
• Dbałość o kontakty z kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych, długofalowych relacji z partnerami biznesowymi,
• Tworzenie nowych rozwiązań poprawiających jakość i efektywność firmy.


Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

• Wykształcenia wyższego,
• Minimum rocznego doświadczenia w firmie produkcyjnej – warunek konieczny,
• Doświadczenia w zarządzaniu podległym zespołem pracowników,
• Dobrej znajomości systemów informatycznych do zarządzania sprzedażą,
• Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
• Umiejętności planowania i organizacji pracy własnej jak i zespołowej,
• Dobrze rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, dążenia do realizacji powierzonych zadań, zdolności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i proponowania nowych rozwiązań,
• Prawa jazdy kat. B.


Pracodawca oferuje:

• Stabilną i satysfakcjonującą pracę w międzynarodowej organizacji w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
• Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze plus premię,
• Niezbędne narzędzia pracy,
• Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny),
• Przyjazną i otwartą atmosferę pracy sprzyjającą rozwojowi zawodowemu oraz program rozwoju managerskiego.


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres mailowy:
praca@smart-hr.pl

(W temacie wiadomości proszę wpisać nazwę stanowiska)

www.smart-hr.pl


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SMART-HR z siedzibą w Katowicach, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom oraz innym podmiotom związanym z procesami rekrutacyjnymi. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Posiadamy wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 9901.



Aplikuj na stanowisko:
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości