Kierownik ds. rekrutacji

Miejsce pracy: Wrocław
Region: Dolnośląskie
Agencja pracy Koncepcja oferuje zatrudnienie dla osób z biegłą znajomością języka niemieckiego oraz doświadczeniem zawodowym w branży HR


OBECNIE POSZUKUJEMY KANDYDATÓW DO PRACY NA STANOWISKU:
Kierownik / Koordynator Działu Rekrutacji



Miejsce pracy: Agencja pracy we Wrocławiu



Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie – podstawa plus prowizje
  • możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji
  • możliwość awansu
  • miłą atmosferę w pracy oraz pracę w młodym i kreatywnym zespole

Obowiązki:

  • koordynacja pracy działu
  • rozliczanie i motywowanie członków zespołu
  • budowanie pozytywnej atmosfery w dziale rekrutacji
  • raportowanie i przygotowywanie analiz dla przełożonych
  • wdrażanie i szkolenie nowych pracowników

Wymagania:
  • wykształcenie w kierunku HR, managerskie lub pokrewne
  • kilkuletnie doświadczenie w koordynowaniu pracą zespołu pracowników (rekruterów)
  • przebojowość, silna motywacja i nastawienie na realizację planów sprzedażowych
  • odporność na stres
  • otwartość, odpowiedzialność, samodzielność, sumienność, kreatywność
  • biegła znajomość języka niemieckiego , dobra znajomość języka angielskiego mile widziana
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • prawo jazdy. 

Sposób aplikowania:
Osoby zainteresowane pracą oraz spełniające powyższe wymagania zapraszamy do przesłania aplikacji wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych z informacją w tytule maila: „Koordynator działu rekrutacji”
Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji skontaktujemy się z wybranymi kandydatami


Aplikuj na stanowisko:
Kierownik ds. rekrutacji
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości