Jesteśmy ekspertami w dziedzinie bezpieczeństwa IT . Od ponad 30 lat nie tylko dystrybuujemy, ale także doradzamy, wdrażamy i szkolimy w zakresie bezpieczeństwa informacji oraz systemów
Jesteśmy DAGMA Bezpieczeństwo IT - jesteśmy jednym z największych dystrybutorów rozwiązań IT w Polsce! Zdobyliśmy cztery nagrody Diamentu Forbesa oraz jedenaście nagród Gazeli Biznesu! W
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę już od 1 dnia zatrudnienia, Wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię indywidualną, Konkretne umiejętności, wiedzę i szkolenia w zakresie wykonywanych zadań, Możliwość rozwijania swoich pasji zawodowych
Jeżeli: lubisz pracę w handlu i jesteś otwarty na kontakt z ludźmi; potrafisz działać zespołowo; skrupulatność i dokładność to Twoje mocne strony; jesteś gotowy na pracę w systemie zmianowym (także w weekendy) w godzinach otwarcia sklepu
Zakres obowiązków:Obsługa klienta, sprzedaż szkła oraz stojaków drewnianych.Wymagania: obsługa pakietu MS Office, mile widziane doświadczenie, dobra organizacja pracy, kultura osobista, motywacja i chęć do pracy, dokładność. Wymagania: Wynagrodzenie
JEŚLI WAŻNE SĄ DLA CIEBIE: poczucie wpływu na efekty swojej pracy; jasne zasady współpracy; oferowanie kontrahentom usług wysokiej jakości; stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; dofinansowanie do opieki medycznej (również dla Twoich..
Masz ukończone 18 lat ? Szukasz swojej pierwszej pracy, zacznij swoja przygodę w pracy w handlu. Dołącz do naszego zespołu na stanowisku KASJER/KASJERKA Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy od podstaw. Miejsce pracy: Gliwice ul. Tosze
- obsługa klienta na stanowisku kasjerskim w markecie, - obsługa terminala płatniczego, - dbanie o ekspozycję towaru
Zakres obowiązków:Zadania: - sprzedaż prestiżowych produktów konferencyjnych dla kadry techniczno-zarządzającej; - telefoniczny i osobisty kontakt z klientem;- rekomendowanie najlepszych rozwiązań z dostępnej oferty;- nawiązywanie i rozwój długofalow
Zakres obowiązków:Wykształcenie wyższe, zakres obowiązkiów: współtworzenie kalendarza szkoleń dla klientów, organizowanie szkoleń otwartych i zamkniętych, obanie o prawidłowy przebieg szkolenia i reagowanie na bieżące potrzeby uczestników i trenera p