IT Helpdesk / Customer Support

Miejsce pracy: Warszawa
Region: Mazowieckie
Poszukujemy Kandydatów dla naszego klienta - warszawskiej firmy PDS świadczącej kompleksowe usługi informatyczne. Firma pomaga swoim klientom nie tylko w rozwiązaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym, ale również doradza, jak optymalizować koszty IT, oszczędzać czas i zwiększać efektywność. Pomaga w doborze takich narzędzi informatycznych, by firmy klientów pracował wydajniej. Dzięki swojemu rzetelnemu podejściu firma rozwija się i ma coraz więcej klientów, dlatego poszukuje nowego członka Zespołu, który z pasją i zaangażowaniem zajmie się bezpośrednią obsługą problemów informatycznych zgłaszanych przez klientów.

**Jeśli:**
• jesteś osobą sumienną i niezawodną
• lubisz pracę z ludźmi, cieszy Cię kontakt z nimi
• masz zdolności organizacyjne
• lubisz pracę polegająca na rozwiązywaniu problemów klientów
• śledzisz najnowsze technologie i trendy informatyczne, jesteś otwarty na zdobywanie wiedzy z tego zakresu
• chcesz pracować w firmie, dla której najwyższą wartością są ludzie i ich rozwój
• osiąganie sukcesów wspólnie z firmą daje Ci satysfakcję i radość
to Twoje miejsce pracy jest właśnie u nas!

**Co będzie należało do Twoich obowiązków?**
• bieżące wsparcie klientów w zakresie eksploatacji systemów IT:
- rejestrowanie i analiza problemów w systemie zgłoszeniowym,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych,
• tworzenie prostych instrukcji dla użytkowników i doradztwo informatyczne,
• utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT,
• instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych,
• prowadzenie bieżącej inwentaryzacji sprzętu informatycznego.

**Czego od Ciebie wymagamy?**
• min. rocznego doświadczenia w pracy na pokrewnych stanowiskach,
• zdolności szybkiego uczenia się, otwartości w zakresie zdobywania wiedzy w dziedzinie informatyki i systemów IT,
• dbałości o potrzeby klienta i chęci rozwiązywania problemów, które zgłasza,
• łatwości w tłumaczeniu, precyzyjnym wyjaśnianiu klientowi aspektów technicznych,
• umiejętności językowych: j. polski i j. angielski (poziom B1 lub wyższy),
• uporządkowania i samodzielności w organizowaniu czasu pracy,
• znajomości systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office z perspektywy administratora,
• wiedzy nt. działania sieci LAN, prostych urządzeń sieciowych (switche, routery, AP itd.), FTP, NAS.

**Mile widziane będą:**
• znajomość systemu ERP Comarch Optima i SAP,
• umiejętność zarządzania Windows Server, Active Directory i macierzami dyskowymi,
• obsługa systemu WordPress i Shoper,
• znajomość systemu operacyjnego Linux (Samba, OpenVPN, Apache) z perspektywy administratora,
• prawo jazdy kategorii B.

**Co chcemy Ci zaoferować?**
• umowę zlecenie na 3-miesięczny okres próbny, następnie stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• wynagrodzenie na poziomie 3000-4000 zł netto uwzględniające Twoje doświadczenie i kompetencje,
• pracę w siedzibie firmy w Warszawie (Praga-Południe), w wymiarze 1/1 etatu,
• możliwość uzgodnienia elastycznych godzin oraz trybu pracy,
• podnoszenie kompetencji w ramach szkoleń zewnętrznych,
• wiedzę i wsparcie naszego Zespołu oraz serdeczną atmosferę współpracy.

**Jak wyglądać będzie proces rekrutacji?**
• I etap - prosimy o przesłanie CV. W tytule wiadomości prosimy wpisać Helpdesk. Przesłane dokumenty muszą zawierać klauzulę:
*„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i PIOTR DOBACZEWSKI PDS Usługi Informatyczne z siedzibą w Warszawie przy ul. Żupniczej 17 - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).”*
• II etap – badanie stylów zachowań MaxieDISC i rozmowa telefoniczna,
• III etap – rozmowa z właścicielem firmy.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.
Aplikuj na stanowisko:
IT Helpdesk / Customer Support
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości