Inżynier Systemowego Wsparcia Technicznego Klienta

Miejsce pracy: Katowice
Region: Śląskie
Grupa Work Service jest największą w Polsce agencją zatrudnienia i pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od 1999 roku dostarczamy szeroki wachlarz innowacyjnych rozwiązań z obszaru HR. Świadczymy usługi pracy tymczasowej, rekrutacji pracowników stałych, doradztwa, outplacementu oraz outsourcingu usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób, a ponad 3000 pracodawców wybrało nas na swojego partnera w biznesie bazującego na solidnych fundamentach i profesjonalizmie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców, pozostając jednocześnie wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Aktualnie dla naszego Klienta dostawcy rozwiązań w zakresie informatyzacji i automatyzacji zakładów przemysłowych z Katowic poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

inżynier Systemowego Wsparcia Technicznego Klienta


Obowiązki:

• Udzielanie wsparcia technicznego klientom oraz inżynierom, technikom i specjalistom produktowym, którzy diagnozują i rozwiązują problemy techniczne pojawiające się u klientów;
• Monitorowanie pojawiających się alarmów po stronie klienckiej oraz podejmowanie odpowiednich działań mających na celu ich eliminację;
• Raportowanie pojawiających się błędów projektowych oraz problemów związanych z utrzymaniem ruchu do grupy inżynieryjnej;
• Możliwe zaangażowanie w tworzenie aplikacji, testowanie i instalowanie ich u klienta oraz przeprowadzanie szkoleń;
• Możliwe uczestniczenie we wdrożeniach i uruchomieniach zakontraktowanych instalacji;
• Poszerzanie wiedzy oraz doskonalenie posiadanych umiejętności specjalistycznych;
• Udział w wewnętrznych szkoleniach dostosowujących doświadczenie kandydata do wymagań stanowiska.


Wymagania:

wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: automatyka, energoelektronika, mechatronika elektryczne lub pokrewne);
• Doświadczenie w branży automatyki przemysłowej, w tym we wsparciu technicznym, rozwiązywaniu problemów klienckich, projektowaniu systemów automatyki (software & hardware);
• Umiejętność programowania, diagnozowania oraz konfigurowania sterowników PLC;
• Znajomość techniki napędowej:
- umiejętność konfigurowania, diagnozowania przekształtników częstotliwości (falowników) poparta znajomością teoretycznych podstaw ich działania i budowy
- znajomość silników indukcyjnych AC, silników prądu stałego DC
- znajomość serwonapędów będzie dodatkowym atutem;
• Znajomość sensoryki przemysłowej;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• Umiejętność efektywnej pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu;
• Umiejętność właściwego ustalania priorytetów;
• Zdolność komunikacji ze wszystkimi szczeblami managmentu;
• Gotowość do pracy zmianowej oraz w wybrane weekendu;
• Dodatkowym atutem będzie doświadczenie nabyte przy uruchomieniach systemów automatyki lub wcześniejsza praca na utrzymaniu ruchu.


Oferujemy:

• Początkowo zatrudnienie przez Work Service na umowę o pracę tymczasową, z możliwością przejścia pod strukturę Klienta;
• Pracę w systemie zmianowym - godziny związane z obsługą klienta w USA. Praca w trybie (3tygodnie + weekendy pierwsza zmiana; 2tygodnie pracy- zmiana nocna; 1tydzień - pierwsza zmiana);
• Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od doświadczenia i umiejętności;
• Benefity: Medicover, ubezpieczenie, kafeteria, stołówka;
• Premie wakacyjne, świąteczne;
• Możliwość pracy w renomowanej firmie;
• Wysoką kulturę pracy.


Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Sky Tower ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD[at]workservice.pl.*Dane osobowe będą przetwarzane w celu* realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: 221 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne,ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych:powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany na etapie zawierania umowy.

Oferty pracy Work Service S.A.

Magazynier
godzinę temu z Centralna baza ofert pracy
Kasjer
godzinę temu z Centralna baza ofert pracy
Sprzedawca/kasjer
godzinę temu z Centralna baza ofert pracy
Pracownik produkcji
godzinę temu z Centralna baza ofert pracy
Kasjer w punkcie poboru opłat
godzinę temu z infopraca.pl
Aplikuj na stanowisko:
Inżynier Systemowego Wsparcia Technicznego Klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości