Wymagania:
wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub pokrewnym (mile widziani również studenci ostatnich lat)
Dobra
znajomość języka angielskiego
Znajomość podstaw SQL i baz danych (mile widziana znajomość PL/pgSQL)
Znajomość podstaw IT (znajomość podstawowych pojęć związanych z techniką komputerową i popularnego oprogramowania jak Windows, Word, Excel itp.)
Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
Dokładność i sumienność
Mile widziana umiejętność pracy w środowisku UNIX / LINUX
Mile widziana znajomość popularnych języków programowania (Java, C/C++, Scala, Python, Bash, inne)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należeć :
Prace rozwojowe - konfiguracja Systemów Billingowych
Comarch oraz implementacja nowych rozwiązań i rozszerzeń (modyfikacja i tworzenie kodu w różnych językach)
Analiza i poprawa błędów przefiltrowanych wstępnie przez pierwszą linię wsparcia
Rozwój i usprawnianie narzędzi wykorzystywanych w utrzymaniu systemów klientów
Automatyzacja procesów w celu doskonalenia efektywności pracy
Możliwość pracy w różnych metodykach, w Scrum/DevOps oraz w klasycznych zespołach i projektach typu waterfall
Oferujemy:
Zróżnicowane zadania – programowanie, analiza, konfiguracja, projektowanie, testowanie, itd.
Luźna atmosfera pracy w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze, kontakt z doświadczonymi specjalistami
Duże możliwości dalszego rozwoju zawodowego w różnych kierunkach, technicznych jak i menedżerskich
Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
Prywatną opiekę medyczną (również dla członków rodziny)
--
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikacji poprzez formularz: https://kariera.
Comarch .pl/praca/inzynier-asysty-technicznej/params/query/in%C5%BCynier%20asysty/node/22/