Do oddziału SSC niemieckiej firmy w Katowicach, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy kilku osób na stanowisko HR Administration Specialist z j. niemieckim.
Zakres obowiązków:
-Prowadzenie administracji personalnej i dokumentacji pracowniczej (np. tworzenie umów, wystawianie zaświadczeń oraz świadectw pracy, administracja danymi osobowymi pracowników) - dla pracowników firmy w Niemczech
- Przygotowywanie raportów i statystyk, jak również rozwiązywanie kwestii kontraktowych mających wpływ na wysokość wynagrodzeń
-Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów
- Kontakt z lokalnymi ekspertami w zakresie niestandardowych zapytań zgłaszanych przez pracowników
-Dokumentowanie i śledzenie wszystkich zapytań oraz spraw dotyczących pracowników
-Tworzenie dokumentacji procesowej
- Aktywny udział w doskonaleniu procesów HR mający na celu poprawę jakości i efektywności świadczonych usług
Oczekiwania:
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min.C1), angielskiego i polskiego (co najmniej B2)
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
-Dbałość o szczegóły, zdolność do pracy w zespole i zorientowanie na klienta
- Proaktywność i ukierunkowanie na doskonalenie procesów
Klient oferuje:
- Wynagrodzenie w wysokości 4000-6500 zł brutto (w zależności od doświadczenia) oraz stabilność zatrudnienia
- Szkolenia
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę z zgranym teamie i przyjazną atmosferę
Jeśli spełniasz większość kryteriów i znasz język niemiecki, szukasz stabilnej firmy z możliwością rozwoju, nie czekaj! Wyślij cv i daj sobie szansę na rozwój!