HelpDesk IT with French/German/ Dutch/ swedish

Miejsce pracy: Kraków
Region: Małopolskie
Employment form: Fulltime

HelpDesk IT with French/German/ Dutch/ swedish (Kraków, 3244323)

Workplace: Kraków
Reference number: HD IT

Job description

Freshers are welcome
Fluent German/ French/German/ Dutch/ swedish ( Min B2/C1) and Very good English ( Min B2)
Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone/email/chat for customer’s end users
Responds to telephone calls, email, chat, and assigned tickets from users; Assign work orders / incidents to appropriate support teams and follow up until closure
Troubleshoot client software and basic network connectivity problems
Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints
Phone & Chat support experience necessary.
Technical helpdesk or technical call center experience is necessary.
Excellent communication and conversation skills (Verbal and Written)
Good working knowledge of MS OFFICE (Including MS Project and Visio)

Oferty pracy Jobs.pl

Aplikuj na stanowisko:
HelpDesk IT with French/German/ Dutch/ swedish
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości