Pobrałem numerek na wejściu, czekałem 50 minut, żeby jakaś pani powiedziała mi, że numerki nie są ważne?!
Ale dobra, powiedziałem w jakiej sprawie jestem i usłyszałem "wolny termin dopiero za miesiąc", a obok w pomieszczeniu gdzie obsługują klientów tylko 1 na 4-5pracuje a reszta sobie gada.
Dobry kierownik i dobra organizacja pracy xD
Polecam zadzwonić na infolinię, tam wyznaczyli mi termin żeby załątwić sprawę przez telefon za 2 dni.
Sprawna obsługa. Terminy realizacji sprawne i realne. Stojak na rowery jest przy wejściu. Jest możliwość zaznaczenia, że jest się klientem np. w ciąży, z dzieckiem. Jest winda do wózków. Ładne wnętrze. Sprawnie i kompetentnie obsługujące Panie na sali obsługi klientów.
Przed naciśnięciem numerku bez umówionej wcześniej wizyty należy podejść do punktu informacji skraca to czas oczekiwania.
Lepiej omijać szerokim łukiem - system umawiania przez internet na ekranie wygląda świetnie, w rzeczywistości trzeba swoje odczekać i nigdy nie wiadomo, czy będzie to godzina, trzy czy pół dnia. Dodatkowo godziny otwarcia takie, że bez urlopu ani rusz - nawet urzędy otwarte są już w bardziej przystępnych godzinach.