Od półtora miesiąca nie mogę dostać swoich pieniędzy zawsze jest jakiś formalny problem i brakuje jakiejś informacji. Omijać szerokim łukiem. Jak widzę po komentarzach to taka strategia firmy.
Zwrot pieniędzy nie jest możliwy. Aby założyć konto, trzeba przejść przez 3 kręgi piekła. Zostałem automatycznie umieszczony w tym banku w firmie i myślę, że powinienem złożyć za to pozew!
Skandaliczna firma. Brak fizycznych punktów obsługi. Długi czas oczekiwania na infolinii, wygląda to na celowe utrudnianie dostępu do obsługi. Po 20 min oczekiwania i chwili rozmowy ponownie przełączenie na "melodię na czekanie". Połączenie zrywane i zabawa zaczyna się od nowa. Reset hasła w systemie wygląda na celowo utrudniony - z niezrozumiałego powodu do resetu potrzebny jest login, adres email. Aktualizacja danych w systemie przez pracodawcę trwa 2 dni (nie wiem czy robocze)
Połączenie się z infolinia graniczy z cudem. Chyba jeden konsultant tam pracuje. Żeby odzyskać swoje pieniądze trzeba się uzbroić w cierpliwośc. Ciagle „coś”….. tragedia. Utrudniona komunikacja.
For 23 days, money has not been received from the wise balance to wise, no one has ever contacted me except the sender. Scam?
My money that was transferred to me through the wise to wise system, according to the technical support of this service, was frozen by your company. The payment was sent on April 12, 2022. It's been 23 days. Neither Wise support nor Goldman Sachs support contacted me. On the sender side, the payment is displayed as successful. Goldman Sachs for some unknown reason, without any contact with me or the sender of the money, scammed the money. Where is my money? I used Wise for almost a year and had no problems, now because of you I doubted the reliability of this service and even more so of you. Return the money!!!! To my balance or to the sender's balance!!. For 23 days, no money, no communication from support. Terrible strange company of yours. Transaction number in the Wise system