Opis stanowiska Homogenizacja, przygotowanie próbek do dalszych badań Wykonywanie analiz fizycznych
2024-04-16 12:10:51Opis stanowiska Rejestracja próbek w wewnętrznym systemie Rozpakowywanie przesyłek z próbkami od klientów Dokumentacja stanu próbki w momencie przyjęcia Kontakt z wewnętrznym Biurem Obsługi Klienta Przekazanie zarejestrowanej próbki do pracowni
2024-04-15 09:38:43Adrenaline.pl to nie tylko sieć sklepów sportowych, to społeczność oparta na wspólnym zainteresowaniu sportową pasją i ciągłym kontakcie z drugim człowiekiem. Osoby, które tworzą #teamadr
2024-04-16 15:37:30Adrenaline.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...Opis stanowiska Wysyłka paczek z próbkami do podwykonawców Wypełnianie wymaganej dokumentacji systemowej Weryfikacja próbki przed przyjęciem do badań Ustalanie zakresu badań z Biurem Obsługi Klienta
2024-04-15 13:00:37Opis stanowiska Homogenizacja, przygotowanie próbek do dalszych badań Wykonywanie analiz fizycznych
2024-04-16 12:10:51Twój zakres obowiązków, organizowanie transportu drogowego kontenerów morskich,, realizowanie bieżących zleceń, wprowadzanie danych do systemu,, tworzenie podstawowej dokumentacji przewozowej,, wsparcie spedytora w realizacji bieżących zleceń,,..
2024-04-16 12:40:37Opis zadań:obsługa komputera, programów rysunkowych środowiska CAD; analiza map i planów budynków związanych z projektami inwestycyjami; obsługa klienta; pomoc w pracach rysunkowych zagospodarowania terenów zielonych; dobór nasadzeń; dobór wyposażeni
2024-04-16 18:41:24Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism oraz przygotowywanie sprawozdań, prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa recepcyjna gości, organizacja podróży służbowych, zapewnienie i nadzór sprawnego..
2024-04-17 11:40:31Z POWODU OKRESU ŚWIĄTECZNEGO INFORMUJEMY, ŻE KONTAKT TELEFONICZNY MOŻE BYĆ UTRUDNIONY DO 08.01.2024 r.WESOŁYCH ŚWIĄT BPO NETWORK Sp. z o.o.Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji.Na
2024-04-16 11:00:17BPO NETWORK Sp. z.o.oOpis stanowiska Rejestracja próbek w wewnętrznym systemie Rozpakowywanie przesyłek z próbkami od klientów Dokumentacja stanu próbki w momencie przyjęcia Kontakt z wewnętrznym Biurem Obsługi Klienta Przekazanie zarejestrowanej próbki do pracowni
2024-04-15 09:38:43Opis stanowiska Wysyłka paczek z próbkami do podwykonawców Wypełnianie wymaganej dokumentacji systemowej Weryfikacja próbki przed przyjęciem do badań Ustalanie zakresu badań z Biurem Obsługi Klienta
2024-04-15 13:00:37BPO NETWORK Sp. z o.o.Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno prac
2024-04-13 11:00:13BPO NETWORK Sp. z.o.oTwój zakres obowiązków, prowadzenie sekretariatu oraz zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura, prowadzenie kalendarza spotkań, zaopatrzenie biura w materiały biurowe, spożywcze i eksploatacyjne, obsługa korespondencji przychodzącej i..
2024-04-12 12:40:47Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu i dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, Zapewnienie właściwego obiegu i archiwizacji dokumentów, w tym obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz skrzynki mailowej, Współpraca z..
2024-04-11 14:40:31Twój zakres obowiązków, Pomoc w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie i sporządzanie ofert handlowych,, pomoc w negocjacjach handlowych,, budowanie stałych i partnerskich relacji z klientami,, realizacja wyznaczonych..
2024-04-09 11:40:42Twój zakres obowiązków, Przygotowanie dokumentacji technicznej, Prace doraźne dla działu realizacji, Uczestnictwo w procesie certyfikacji urządzeń zgodnie z przepisami unijnymi i/lub krajowymi, Kontakt z Urzędem Dozoru Technicznego, Dbałość o..
2024-04-08 14:40:37Twój zakres obowiązków, Wspieranie Działu Handlowego w codziennych obowiązkach, Utrzymywanie kontaktów z klientami, Udział w eventach branżowych, Umawianie spotkań biznesowych, Przygotowywanie tłumaczeń dokumentów handlowych..
2024-04-08 13:40:35ZADANIA: prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych biura budowy; koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa klientów i gości podczas ich wizyty w siedzibie Firmy; odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji; prowad
2024-04-04 14:05:53Opis zadań:wsparcie przy prowadzonych procesach rekrutacyjnych (umawianie spotkań, korespondencja z kandydatami); pomoc w przygotowywaniu eventów dla Pracowników; udział w Targach Pracy; pomoc przy prowadzeniu działań z zakresu employer brandingu; ws
2024-04-02 18:41:19Opis stanowiska: Jednym z ciekawszych projektów jakie realizujemy w Elektronice jest Katalog Produktów. Najnowszą wersje tego narzędzia budujemy już piąty rok, bo stoi za tym ogrom tytanicznej pracy jaką wykonuje zaledwie kilka osób, przy wsparciu (m
2024-03-27 12:38:02Twój zakres obowiązków, Organizacja spotkań, wydarzeń i podróży Prezesa., Wsparcie przy realizacji działań marketingowych kontrolowanych przez Prezesa., Gotowość i umiejętność rozwiązywania konfliktów oraz umiejętność radzenia sobie z trudnymi..
2024-03-26 12:40:36Twój zakres obowiązków, wspieranie doradcy serwisowego na poszczególnych etapach naprawy blacharsko-lakierniczej, bezpośrednia obsługa klienta i prowadzenie formalności związanych z procesem likwidacji szkód komunikacyjnych, utrzymywanie kontaktu..
2024-03-21 15:40:53Twój zakres obowiązków, Prace pomocnicze - układanie kolekcji, Przyjazna obsługa klientek w oparciu o standardy Makalu, Dbałość o wizerunek Salonu, Obsługa programu komputerowego..
2024-03-20 13:40:40MAKALU FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ... 4,8Opis zadań:- realizacja zamówień ,wystawianie faktur i dokumentów kosztowych - prowadzenie gospodarki magazynowej - wspomaganie działu księgowego-logistycznego Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa
2024-03-19 18:41:13Twój zakres obowiązków, wystawiane faktur, , organizacja pracy biura,, odbieranie poczty, , dbanie o czystość w biurze, , przygotowanie i obsługa spotkań,, wsparcie administracyjne logistyki, , organizacja podróży służbowych,, przygotowywania..
2024-03-18 22:40:01Zakres obowiązków:Zakładanie ogrodów, pielęgnacja terenów zielonych (zakładanie trawników, pielęgnacja roślin, prace pomiarowe, montaż systemów nawadniania) Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweInne wymagania: [In
2024-02-21 18:41:11Twój zakres obowiązków Zamawianie materiałów budowlanych Zarządzanie..
2024-02-16 10:21:08Zakres obowiązków:Wsparcie koordynatora w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE (m.in. w realizacji poszczególnych działań merytorycznych, związanych z zamówieniami publicznymi, promocją projektu, rekrutacją uczestników
2024-04-17 18:41:28Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej - German Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowan
2024-04-17 05:25:38Twój zakres obowiązków, wprowadzanie danych i zarządzanie systemem CRM oraz ofertami;, tworzenie raportów i zestawień na bieżące potrzeby;, kontakt z innymi działami firmy i centralą;, obsługa klienta (głównie zdalnie);, przetwarzanie i analiza..
2024-04-16 14:40:33Witam szukam astytenki na Targi Motoryzacje hostessy
2024-04-16 13:51:53Poszukujemy kobiety na stanowisko asystentki do firmy zajmującej się wynajmem i sprzedażą nowych samochod ów marek premium. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie
2024-04-16 11:11:55Poszukujemy kobiety na stanowisko asystentki do firmy zajmującej się wynajmem i sprzedażą nowych samochod ów marek premium. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie
2024-04-16 11:10:54Firma Nord Energy Poland S.A poszukuje asystenta księgowości, która/y będzie odpowiedzialna/y za weryfikację faktur, płatności, tworzenie raportów finansowych oraz współpracy z biurem rachunkowym. Stanowisko pracy: Asystent księgowościObowiązki Współ
2024-04-16 11:00:17NORD ENERGY POLAND S.ATwój zakres obowiązków, Otwarcie Rekrutacji !!!, , Poszukujemy ambitnych pracowników do biura zlokalizowanego w gdańskiej Oliwie. Jeśli oczekujesz więcej od życia niż nieciekawej i monotonnej pracy, zapraszamy do naszego biura! Jeśli jesteś gotowy..
2024-04-16 08:40:09Poszukujemy Fashion advisor (doradcy klienta) do naszego sklepu w Gdańsku na cały etat (40 godz./tydz.) Ze skutkiem natychmiastowym! Zastanawiasz się, kim jesteśmy Desigual to miejsce otwarte na kreatywność, talent i innowacje. Z mieszanki i kontrast
2024-04-16 07:17:08Twój zakres obowiązków, Powitanie Gości i udzielanie niezbędnych informacji o poszczególnych działach, Kontakt telefoniczny z Klientami, Potwierdzanie wizyt, Raporty telefoniczne, Nadzorowanie harmonogramu przyjęć aut do serwisu, Prowadzenie..
2024-04-15 16:40:31Twój zakres obowiązków, Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Prezesem Zarządu, a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie., Koordynowanie organizacji posiedzeń Zarządu, sporządzania podsumowań, monitorowania wykonania., Nadzorowanie obiegu..
2024-04-15 14:40:42Twój zakres obowiązków, realizacja prac asystenckich, prowadzenie kalendarza spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie prezentacji biznesowych, raportów, notatek ze spotkań oraz redagowanie pism służbowych, zarządzanie obiegiem..
2024-04-15 12:40:38Twój zakres obowiązków, Bieżący wsparcie techniczne dla Pracowników w całej Polsce (stacjonarnie i zdalnie, mogą też pojawić się wyjazdy do biur na terenie Trójmiasta oraz sporadyczne wyjazdy do biur na terenie całej Polski), Współpraca z..
2024-04-15 10:41:10Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Asystent Do spraw: zaopatrzenia w Sekcji Gospodarki Transportowej Wydziału Techniki i Za
2024-04-15 08:00:02Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku 4,3Zakres obowiązków:Współpraca z działem księgowości oraz wsparcie administracyjne. Dbanie o estetykę i porządek w biurze.Kontakt z dostawcami oraz zarządzanie zamówieniami. Utrzymywanie porządku w magazynie i nadzór nad stanem zapasów. Praca od ponied
2024-04-13 18:41:30Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Asystent Do spraw: obsługi kancelarii w Wydziale Obsługi Klientów Adres urzędu: 02-106 Warszawa ul. Pawińskiego 17/21 Adres pracy: ul
2024-04-13 08:00:03Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w WarszawieAsystentka prezesa - stała wsp ółpraca, firma z branży nieruchomości. Doświadczenie nie jest wymagane. Atrakcyjne warunki wsp ółpracy, szczeg óły do uzgodnienia
2024-04-13 07:46:01Zakres obowiązków:Realizacja zadań zawartych w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego u dziecka autystycznego. Praca od poniedziałku do piątku, w zakresie godzin: 7:45-16:20. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencj
2024-04-12 18:41:29Twój zakres obowiązków, Pasjonuje Cię sprzedaż? Nie możesz usiedzieć w jednym miejscu? Chciałbyś rozwijać się w, branży z dużym potencjałem na przyszłość?, Jesteśmy prężnie działającą na rynku firmą oze i poszukujemy kandydata na stanowisko,..
2024-04-10 16:40:32LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-04-10 15:37:31LeasingTeam Group 2,8Zakres obowiązków:Prowadzenie biura kancelarii, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i informacji, kontakt z klientami, sądami i organami administracji, bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów materiałów biurowych oraz dbanie o serwis urządz
2024-04-09 18:41:30Twój zakres obowiązków, prowadzenie kalendarza spotkań biznesowych,, prowadzenie korespondencji z podmiotami polskimi i zagranicznymi,, organizacja spotkań w siedzibie spółki oraz na terenie Polski i świata,, przygotowywanie prezentacji, raportów,..
2024-04-08 09:40:35Twój zakres obowiązków, pomoc w bieżącym zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi, zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, utrzymywanie dobrych relacji z najemcami, koordynacja współpracy z firmami..
2024-04-08 09:40:35. Szukam osobistej Asystentki do mojej Firmy i Przyjaci ółki do miłego spędzania czasu. Praca zdalna około 3godziny dziennie. Elastyczne godziny pracy..... Wynagrodzenie 15tys netto miesięcznie. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Szczeg óły Priv
2024-04-08 08:36:51Twój zakres obowiązków, Prowadzenie Biura Zarządu, Obsługa Biura Zarządu, Organizacja pracy biura, monitorowanie zapasów biurowych, Prowadzenie ewidencji dokumentów oraz ich archiwizacja, Koordynacja spraw administracyjnych i reprezentacyjnych,..
2024-04-05 14:40:56