Wbrew wszystkim komentarzom obsługa na firmie była bardzo miła zarówno w biurze jak i na portierni. Rozładunek chwilę po awizacji bez żadnych problemów. Nie ma na co narzekać.
Brak szacunku dla kierowców. Parking przed brama jest miasta, na drodze zakaz zatrzymywania się. Ważniejsze procedury na bramie niż zdrowie, deszcz, zimno, okienko obsługi od strony budynku głównego, auto zostawiasz przed bramą na ulicy, idzieszby się zameldować i się dowiedzieć, że masz wrócić do pojazdu po kamizelkę odblaskową, mimo, że na teren firmy nikt cię jesszce nie wpóścił, dziadki moherowe na bramie, wazniejsze od prezesa... na pytanie gdzie masz zaparkować skoro parking jest pełny, a na placu rozładunkowym jest pusto - odpowiedź co nas to obchodzi. Reszta rozładunku spoko. O łamaniu RODO nie wspomnę. Przetwarzają dane personalne kierowców bez żadnej zgody. Ale to qw Tym kraju notoryczne i nikt z tym nic nie robi, zresztą z winy tumanów kierowców.
Gość na bramie - na równi z prezesem jak to mówią "pan życia i śmierci".
Jesteś pierwszy raz i zaczyna się "wojna nerwów" masz człowiekowi opowiadać wszystko, gość pytań nie zadaje tylko się patrzy, musisz być jak medium i czytać w myślach co teraz typ chce wiedzieć.
Dalej jakoś tam poszło bywało szybciej bywało i dłużej.
Ogólnie mieszane uczucia, mam nadzieję nie być tam częstym gościem.
Obsługa nie mówi po angielsku, tylko po polsku..jedyny minus dla nich to że miałam umówiony rozładunek na 08:00 a na rampę wezwali mnie o 12:00..była toaleta na recepcji poza tym ok parking 10 miejsc dla ciężarówek !