Zakres obowiązków:Prowadzenie dochodzenia epidemiologicznego w przypadkach zgłoszonych chorób zakaźnych i zakażeń, ognisk chorób zakaźnych przenoszonych drogą pokarmową oraz ognisk zakażeń szpitalnych, sprawowanie nadzoru epidemiologicznego. Przeprow
2024-04-17 18:41:30ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje zadania: - przygotowywanie oraz wprowadzanie zapisów księgowych - analizowanie oraz uzgadnianie sald wraz z przygotowywaniem niezbędnej dokumentacji - analiza i uzgadnianie kont księgi głównej - przygotowywanie raportów - ucz
2024-04-15 15:30:25SGS Global Business Services Sp. z o.o 3,5Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami spor
2024-04-11 11:20:44Zakres obowiązków: Pomoc przy przygotowaniu próbek do badań Pomoc przy dystrybucji obiektów badań biegłości Pomoc przy przygotowaniu Sprawozdania z rund badań biegłości/ porównań międzylaboratoryjnych Kontakt z Klientem
2024-04-04 11:10:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jako Asystent w dziale Elektronicznym będziesz miał okazję:✔️ Aktualizować dokumentację techniczną.✔️ Asystować w testowaniu inżynieryjnym (pomiary obwodów).✔️ Zamawiać części do prototypów.✔️ Przygotowywać i modyfikować części pro
2024-03-30 07:30:11NEXTEER AUTOMOTIVE POLAND Sp. z o. oZakres obowiązków: przygotowanie i organizowanie szkoleń uczniów szkół ponadpodstawowych, studentów uczelni wyższych z Polski i zagranicy w ramach warsztatów, seminariów, konferencji, kursów i praktyk, przygotowanie, organizowanie sesji tematycznych
2024-04-12 13:20:24Zakres obowiązków: Rejestracja prób środowiskowych, Prowadzenie starannej dokumentacji, Zarządzanie w systemie zleceniami klienta
2024-03-24 11:00:42Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku w działach sprzedaży i marketingu, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, proaktywna postawa, zaangażowanie, samodz
2024-03-22 11:10:19Grafton Recruitment 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze - Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie- studia prawnicze i tytuł magistra lub zagraniczne uznane w PolsceNa stanowisku może być zat
2024-03-23 07:31:15Sąd Rejonowy w BytomiuOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Wprowadzanie dokumentów źródłowych w systemie,Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej,Księgowanie dokumentów finansowych,Wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań
2024-04-17 21:25:41Zakres obowiązków:- obsługa klienta;- bsługiwanie rejestracji;- prace biurowe;- archiwizacja dokumentów;- obsługa sprzętów biurowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceUprawnienia: miła aparycja;
2024-04-17 18:41:30Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz centrali telefonicznej,, organizacja obiegu dokumentów, właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja,, przygotowanie zestawień oraz faktur,, kontakt telefoniczny z..
2024-04-17 17:40:33Twój zakres obowiązków, wsparcie Channel Managera w procesach administracyjnych (sporządzanie wycen, kontakt z klientami, którym kończą się licencje),, realizowanie działań handlowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami,, współpraca..
2024-04-17 12:40:37Szukasz miejsca by zdobyć pierwsze doświadczenie w obszarze HR? Ukończyłaś/eś studia w tym obszarze i chcesz zdobyć doświadczenie potrzebne na rynku pracy? Świetnie się składa! Poszukujemy kandydatów na stanowisko asystenta w dziale kadr.To stanowisk
2024-04-17 11:54:01Zadania:Rejestrowanie i przetwarzanie transakcji finansowych związanych z zamówieniami i dostawcamiWystawianie faktur sprzedażowych, kontrola i ich księgowanie w systemieWyjaśnianie niezgodności oraz uzgadnianie saldKontakt telefoniczny lub mailowy z
2024-04-17 11:53:58W związku z rozwojem naszego klienta poszukuję osoby na stanowisko: Asystent/ Asystentka działu sprzedaży. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży materiał ów hutniczych lub w podobnym segmencie rynku,Umiejętność prowad
2024-04-17 11:53:58Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Wprowadzanie dokument ów źr ódłowych w systemie,Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej,Księgowanie dokument ów finansowych,Wsparcie zespołu księgowości w realizacji zad
2024-04-17 11:53:58Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:Weryfikację merytoryczną i formalną dokument ów księgowych oraz ich rejestrację w programie księgowym,Kontrolę i analizę zapis ów księgowych,Księgowanie faktur sprzedaży i zakupu,Wprowadzan
2024-04-17 11:53:57Zakres prac:Wsparcie kadrowe w bieżących tematach działuUmawianie spotkań rekrutacyjnych - wywiady telefoniczne z kandydatamiPozyskiwanie kandydat ów za pomocą social media i innych kanał ówPrzygotowanie um ów oraz pakiet ów dokument ów niezbędnych d
2024-04-17 11:53:57Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Prowadzenie kalendarza spotkań oraz planowanie czasu pracy Zarządu,Wsparcie w bieżących działaniach administracyjnych,Organizację zebrań, szkoleń oraz spotkań,Koordynację komunikacji z klie
2024-04-17 11:53:55Miejsce pracy: Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122 Do Twoich zadań będzie należeć:bieżąca organizacja pracy sekretariatu,organizacja spotkań w biurze, podr óży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,obsługa kadrowa pracownik ów (m.in
2024-04-17 11:53:52Twój zakres obowiązków, Tworzenie modeli 3D., Udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej na wszystkich etapach projektowania, w tym m.in. tworzenie rysunków izometrycznych rurociągów, rysunków 2D instalacji oraz zestawień materiałowych..
2024-04-17 08:40:12Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej - German Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowan
2024-04-17 05:25:38Twój zakres obowiązków, prowadzenie sekretariatu: nadzór nad odpowiednim przepływem informacji i dokumentów, koordynacja pracy sekretariatu;, planowanie spotkań, przygotowywanie prezentacji, organizacja podróży służbowych, przygotowywanie..
2024-04-16 19:40:06Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy biura, Kierowanie obiegiem korespondencji, Organizacja i obsługa spotkań, Wsparcie dla działu prawnego, Wsparcie dla działu sprzedaży nieruchomości..
2024-04-16 14:40:33Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamSmartGym!Lokalizacja: Smart Gym - Gliwice, ul. Kolberga 41Forma zatrudnienia: umowa zlecenieWymagane doświadczenie: pierwsze doświadczenie w obsłudze..
2024-04-16 14:26:24MedicoverTwój zakres obowiązków, wprowadzanie i weryfikacja dokumentów zakupu pod względem formalnym oraz rachunkowo-podatkowym, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę księgowania, ewidencjonowanie zatwierdzonych faktur zakupu towarów..
2024-04-16 12:40:37Twój zakres obowiązków, Opis stanowiska, · wsparcie oraz doradztwo techniczne dla przedstawicieli zagranicznych, · przygotowywanie ofert oraz współpraca z działem projektowym, · koordynacja działań dotyczących realizacji..
2024-04-16 11:40:33Twój zakres obowiązków, Kontrola i rozliczenia kontrahentów zagranicznych, agentów turystycznych ( płatności, faktury prowizyjne, monity, windykacja), , Dobra znajomość języka angielskiego,, obsługa płatności rezerwacji indywidualnych w tym..
2024-04-16 10:40:31Twój zakres obowiązków, - koordynowanie pracy Grup BNI we współpracy z zespołem Dyrektorów Regionalnych,- dbanie o prawidłowy obieg informacji,, - przygotowywanie szczegółowych danych na spotkania z przedsiębiorcami - członkami i gośćmi..
2024-04-16 09:40:32Oczekujemywykształcenia kierunkowego lub osoby w trakcie studiów dyspozycyjności do pracy na pełen etat (poniedziałek-piątek, 8/9-16/17) chęci do pracy stacjonarnej w biurze obok Gliwicdużej chęci nauki i rozwoju
2024-04-16 09:12:05Zakres obowiązków:Wykonywanie prac biurowych, tłumaczeń dokumentów, selekcja pracowników, pomoc w zakwaterowaniu; gotowość do częstych delegacji; Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweJęzyk: rosyjski, w mowie - C2 -
2024-04-15 18:41:19Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży, Przygotowywanie ofert i umów handlowych, Kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie relacji z klientami i innymi partnerami biznesowymi, Wymiana informacji z centralą w Niemczech, Porządkowanie i..
2024-04-15 17:40:30Twój zakres obowiązków, Praca z SAP,, Kontrola zamówień oraz wysyłek do klientów,, Obsługa administracyjna biura handlowego,, Bieżący kontakt z krajowymi biurami handlowymi,, Przygotowywanie raportów oraz dbałość o terminowy przepływ dokumentów...
2024-04-15 14:40:42Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontraktów oraz ich archiwizacja, obsługa spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów, utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami, sporządzanie zamówień..
2024-04-15 14:40:41