Asystentka Partnera Zarządzającego

Miejsce pracy: Toruń
Region: Kujawsko-pomorskie
Poszukujemy pracownika dla toruńskiej kancelarii - Cieciórski, Wacławik, Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych – firmy z 11-letnim doświadczeniem, specjalizującej się w rozwiązywaniu problemów prawnych oraz prowadzeniu interesów swoich klientów. Firma od początku swojego istnienia kładzie nacisk przede wszystkim na budowanie relacji z klientami oraz wysoką jakość obsługi. Obecnie w związku z rozwojem firmy poszukuje nowego członka Zespołu, który z pasją i zaangażowaniem obejmie stanowisko Asystenta/ki Partnera Zarządzającego w kancelarii zlokalizowanej w Toruniu.

Jeśli:
• masz świetne zdolności organizacyjne i można na Tobie polegać,
• lubisz samodzielnie planować swój czas pracy,
• skutecznie zamieniasz pomysły i plany na praktyczne działanie,
• lubisz optymalizować i zwracasz uwagę na szczegóły,
• cenisz sobie współpracę zespołową w miłej atmosferze,
• lubisz ludzi, cieszy Cię kontakt z nimi
to ta praca czeka właśnie na Ciebie!

Co będzie należało do Twoich obowiązków:
• prowadzenie kalendarza Partnera zarządzającego,
• umawianie oraz przygotowywanie spotkań z kontrahentami, partnerami biznesowymi itp.,
• przygotowywanie dokumentów księgowych dla biura rachunkowego,
• tworzenie oraz analizowanie raportów, podsumowań i zestawień danych,
• monitoring należności - kontakt z klientami kancelarii oraz egzekwowanie płatności,
• obsługa techniczna kancelarii (nadzór nad sprzętem biurowym kancelarii, zgłaszanie uszkodzeń oraz stała współpraca z dostawcami usług),
• sporządzanie umów, załączników i aneksów dla klientów,
• zbieranie i weryfikacja ofert oraz zakup towarów i usług dla kancelarii,
• stały kontakt z klientami, urzędami, organami administracji publicznej, dostawcami oraz innymi instytucjami,
• przygotowywanie prezentacji na potrzeby Kancelarii.

Czego od Ciebie wymagamy:
• wykształcenia min. średniego, mile widziane wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie),
• sprawnej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
• umiejętności obsługi technicznej urządzeń biurowych oraz programów komputerowych na poziomie co najmniej dobrym lub bardzo dobrym,
• znajomości pakietu MS Office - w szczególności programów Word, Excel oraz PowerPoint,
• znajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
• czynnego prawo jazdy kat. B.,
• samodzielności w działaniu i sprawnego podejmowania decyzji,
• komunikatywności, odpowiedzialności, zaangażowania,
• rzetelnego wykonywania Twoich zadań i dotrzymywania terminów,
• nienagannej kultury osobistej,
• mile widziane będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Co chcemy Ci zaoferować:
• pracę w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę na okres próbny, a następnie stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• pracę w naszej kancelarii w Toruniu od poniedziałku do piątku w stałych godzinach pracy (8-16),
• wynagrodzenie w wysokości 2 500 - 3 000 złotych netto,
• telefon i laptop/komputer służbowy,
• współpracę z otwartymi ludźmi w atmosferze szacunku i wspólnego celu,
• wsparcie naszego zespołu w podejmowaniu wyzwań,
• benefity pozafinansowe jak jak prywatna opieka medyczna w ramach dodatkowego ubezpieczenia

Jak wyglądać będzie proces rekrutacji?
• I etap - przesłanie CV zawierającego klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i Cieciórski, Wacławik, Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych z siedzibą w Toruniu przy ulicy Żółkiewskiego 5 - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).”
• II etap – badanie stylów zachowań MaxieDISC® oraz wywiady telefoniczne.
• III etap – rozmowy z pracodawcą.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.

Oferty pracy Maxie Hill Sp. z o.o

9 godzin temu z Nuzle
Specjalista ds. kadr i płac
wczoraj z pracujwfinansach.pl
Aplikuj na stanowisko:
Asystentka Partnera Zarządzającego
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości