Zakres obowiązków:- opiniowanie projektów planów zagospodarowania przestrzennego,- opiniowanie projektów, planów, programów w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,- opiniowanie projektów remediacji,- opiniowanie dokumentacji projekt
Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.Twoje..
Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.Główne..
Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.Zadania:..
6-1-66393 Dla naszego Klienta, globalnego lidera w zakresie rozwiązań biznesowych poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Administracyjna Zakres obowiązków: - zarządzanie oraz ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej - bezpośredn
Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.Obowiązki:..
Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.Zakres..
Dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy obecnie utalentowanych osób ze znajomością języków obcych, gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.Kluczowe..
Twój zakres obowiązków, aktywne wsparcie działu we wszystkich jego działaniach, wsparcie przy procesie przyjmowania pojazdu do naprawy oraz wydania pojazdu po naprawie, wykonywanie prac administracyjnych zleconych przez przełożonego i dział szkód,..
Twój zakres obowiązków, Praca na front office, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Opieka nad obiegiem dokumentacji w firmie, Zakupy biurowe, Praca z fakturami kosztowymi firmy, Bieżąca współpraca z kontrahentami zewnętrznymi..