Zatrudnimy osobę na stanowisko Asystentka biura handlowego.
Podstawowe obowiązki:
kompleksowa obsługa sekretariatu,
obsługa klientów telefoniczna oraz w biurze, tworzenie ofert handlowych, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondenci oraz dbałość o porządek w biurze
Wymagania:
samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracy, praktyczna znajomość programów Excel, Outlook, Word , umiejętność pracy wielozadaniowej i pod presją czasu, doświadczenie w pracy z Klientami, chęć długoterminowej współpracy, komunikatywność i wysoka kultura osobista
Oferujemy:
ciekawą pracę z możliwością rozwoju, stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV wraz z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko."