Zakres obowiązków:Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksową obsługę Klientów w zakresie operacji finansowych. Wymagania:Inne wymagania: Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, mile widziane doświadczenie w obsłudze kli
Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia..
MerkuryMarket to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia..
Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
Zakres obowiązków:1. Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej.2. Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych.3. Udzielanie informacji telefonicznych i mailowych.4. Wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych.5.Przyjmowanie interesa
Twój zakres obowiązkówProwadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej.Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki organizacyjnej Sieci Partnerskiej GO-leasing.Aktyw
Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: PRAWO JAZDY KAT. B Inne wymagania: możliwość przyuczeniaWymagany staż pracy: lata: 2 Wynagrodzenie brutto: od 3 500 do 6 000 PLNRodzaj
Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: wykształcenie średnie ogólne lub ekonomiczne Stypendium brutto: 1 565 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestro
Opis stanowiska zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzorowanie obiegu dokumentów, udział w archiwizowaniu dokumentacji projektu w wersji papierowej i elektronicznej, udzielanie informacji bezpośrednich i telefonicznych w zakresie