ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca w zespole finansowo-księgowym w szerokim zakresie zagadnień księgowych ze wsparciem doświadczonych specjalistów WYMAGANIA: - Wykształcenie w kierunku rachunkowości – studia lub kurs, - Praktyczna znajomość pakietu MS Office (
2024-03-29 07:30:25AZB Sp. zo.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynowanie obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - organizowanie podróży służbowych dla pracowników z Polski oraz regionu, - pomoc w organizowaniu eventów firmowych oraz szkoleń, - prowadzenie kalendarza spotkań
2024-03-21 15:30:18Randstad Polska Sp. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wsparcie w prowadzeniu kalendarza biznesowego Członków Zarządu. - Organizacja podróży służbowych i zagranicznych Zarządu, oraz prowadzenie rozliczeń delegacji oraz innych służbowych wydatków Zarządu, - Organizacja spotkań Zarządu
2024-03-21 15:30:18UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.AZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do Twoich zadań będzie należało m.in: - Przyjazna obsługa klientek w oparciu o standardy Makalu - Dbałość o wizerunek i wyniki Salonu - Obsługa programu komputerowego WYMAGANIA: Jeśli: - lubisz ludzi, z łatwością nawiązujesz kontak
2024-03-20 15:30:20MAKALU FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ... 4,8Opis stanowiska: Wsparcie działu HR w bieżących pracach związanych z obsługą kadrową Tworzenie teczek personalnych Wprowadzanie nowego pracownika do wewnętrznych systemów Przygotowanie umów o pracę Regularna aktualizacja dokumentów personalnych Archi
2024-03-17 16:00:38Twój zakres obowiązków, Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, Odbieranie i przekazywanie telefonów oraz prowadzenie kalendarza spotkań, Przyjmowanie gości i udzielanie informacji o firmie, Zarządzanie dokumentacją biurową, archiwizacja i..
2024-03-29 13:41:06Posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy biurowej i obsłudze klienta? Mieszkasz w Grodzisku lub okolicach?Zapraszamy do przesłania aplikacji.Oczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,podstawowa znajomość języka angielskiego, zaawan
2024-03-29 11:53:54Asystentka ZarząduTwój zakres obowiązków Bezpośrednia współpraca i kompleksowe wsparcie Prezesa Zarządu w realizacji jego codziennych zadań Zarządzanie kalendarzem przełożonego w zakresie planowania i organizacji spotkań Bieżąca obsługa mailowa oraz
2024-03-29 11:00:23Dawtona Frozen Sp z o.oDla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Biura. Miejsce pracy: Sękocin Stary k. Pruszkowa Zadania: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej współpraca z pocztą, firmami kurierskimiobsługa skrzynki mailowejpr
2024-03-29 05:25:41Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Biura. Miejsce pracy: Sękocin Stary k. Pruszkowa Zadania: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej współpraca z pocztą, firmami kurierskimiobsługa skrzynki mailowejpr
2024-03-29 05:25:41Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego
2024-03-28 18:36:55GI GroupTwój zakres obowiązków, Działania marketingowe, Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach, Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu, Kontakt z klientami i firmami współpracującymi, Współpraca z pozostałymi działami w firmie..
2024-03-28 17:40:32Opis stanowiska Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków Elektron
2024-03-28 16:11:16Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w pracy biurowej Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 Znajomość pakietu Office 365 Dobra organizacja czasu pracy Wielozadanio
2024-03-28 15:22:04GI GroupHRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy z branży budowlanej, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki ds. Umów. Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów/umów z wykorzystaniem wzorców Analiza dokumentów, sporządzanie notatek..
2024-03-28 15:09:50HRK S.A 3,3HRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy z branży budowlanej, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki ds. Umów. Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów/umów z wykorzystaniem wzorców Analiza dokumentów, sporządzanie notatek Prowadzenie
2024-03-28 15:08:11Opis stanowiska Uśrednianie próbek do badań zgodnie z Procedurami obowiązującymi w laboratorium Bieżące wykonywanie powierzonych zadań Prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem zarządzania zgodnym z wymaganiami PN-EN 17025
2024-03-28 12:50:39Twój zakres obowiązków, Bezpośrednia współpraca i kompleksowe wsparcie Prezesa Zarządu w realizacji jego codziennych zadań, Zarządzanie kalendarzem przełożonego w zakresie planowania i organizacji spotkań, Bieżąca obsługa mailowa oraz..
2024-03-28 12:40:37Twój zakres obowiązków, DPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta – firmy oferującej profesjonalny sprzęt medyczny – poszukuje kandydatów na stanowisko: , , ASYSTENT KONTROLERA MAGAZYNU, Miejsce pracy: Raszyn, Czas pracy: od..
2024-03-28 11:40:43Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie przedmiarów, wycen i kosztorysów na podstawie projektów, Zamawianie materiałów i kontrola nad ich przepływem, Kontrola nad obiegiem dokumentów, Współpraca z innymi działami, Przygotowywanie statystyk..
2024-03-28 09:40:40Twój zakres obowiązków, przygotowanie do zaksięgowania dokumentów źródłowych tj. faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, listy płac etc.,, kontrola dokumentów źródłowych pod względem merytorycznym i formalnym,, wprowadzanie dokumentów..
2024-03-27 16:40:35BIURO RACHUNKOWE KIW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...Opis stanowiska Praca na 3 zmiany Podstawowe obowiązki: wykonywanie analiz fizyko-chemicznych materiałów wyjściowych, opakowaniowych i produktów gotowych pobieranie i przygotowanie próbek oraz dostarczanie ich do laboratoriów zewnętrznych i wewnętrzn
2024-03-27 15:00:42Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji, Wystawianie i wprowadzanie faktur do systemów SaldeoSMART i Comarch Optima, Współpraca z księgowością i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie (umowy, faktury, pisma), Prowadzenie..
2024-03-27 11:40:42Twój zakres obowiązków, Prace pomocnicze - układanie kolekcji, Przyjazna obsługa klientek w oparciu o standardy Makalu, Dbałość o wizerunek Salonu, Obsługa programu komputerowego..
2024-03-27 08:40:11MAKALU FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ... 4,8Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-03-26 21:25:37Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów zagranicznych Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień oraz reklamacji Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży Przygotowywanie dokumentacji eksportowej (faktura, protokół załadunku
2024-03-26 15:20:04Twój zakres obowiązków, Asystowanie Dyrektorowi Handlowemu w codziennych zadaniach, Wspieranie procesu sprzedaży poprzez przygotowywanie dokumentów, ofert handlowych i prezentacji oraz zestawień dotyczących rozliczenia sprzedaży, Utrzymywanie..
2024-03-26 13:40:37Opis stanowiska: Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych; Autoryzacja badań; Obsługa aparatury medycznej; Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
2024-03-25 15:37:14Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku..
2024-03-25 15:21:54Synevo Sp.z.o.oBenett People obecnie dla Klienta z branży RTV/AGD, poszukuje osoby na stanówko: Asystent ds. zwrotów i reklamacji Zadania: - Wystawianie korekt do zwrotów ze sprzedaży przyjętych prz
2024-03-25 12:36:27Benett People Sp. z o. o 4,5Twój zakres obowiązków, bieżące wsparcie działalności firmy,, przygotowywanie, weryfikacja, organizacja obiegu i archiwizacja dokumentów,, tworzenie raportów, zestawień i dbanie o prawidłowy obieg informacji,, obsługa recepcji biura oraz osób..
2024-03-25 09:40:43Zakres obowiązków:przygotowywanie i sprawdzanie dokumentów w języku chińskim dotyczących zapłaty za dostawy towarów dla spółki, kontrolowanie poprawności rozliczeń z chińskojęzycznymi kontrahentami spółki oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresi
2024-03-19 18:41:10Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie długofalowych pozytywnych relacji z Klientami, w tym prowadzenie korespondencji dotyczącej warunków logistycznych., Obsługa logistyczna zamówień w systemie informatycznym., Przygotowywanie raportów i zestawień..
2024-03-15 14:40:39Twój zakres obowiązków, Prowadzenia kalendarza spotkań, Zakup biletów Lotniczych, Pilnowanie obiegu dokumentów wewnętrznych, Wspomaganie zarządu w codziennych obowiązkach, Obsługa korespondencji, Organizacja wyjazdów służbowych, Współpraca z..
2024-03-12 16:40:31Twój zakres obowiązków, Udzielanie wsparcia administracyjnego dla działu prawnego, w tym przygotowywanie dokumentów, prowadzenie korespondencji oraz archiwizacja dokumentacji prawnej., Współpraca z prawnikami przy analizie dokumentów prawnych,..
2024-03-12 16:40:31Twój zakres obowiązków, wsparcie prawidłowego przepływu dokumentacji w firmie, kontrola prawidłowego wystawienia dokumentów , telefoniczny kontakt z klientem oraz obsługa windykacji, ścisła współpraca z właścicielem spółki (kalendarz, zestawienia..
2024-03-03 15:40:23OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy: opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę
2024-02-13 11:38:48Asystent Właściciela Firmy. Osoba na tym stanowisku musi posiadać umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel) oraz mieć doświadczenie (praca, praktyki lub staże) . Ponadto asystent powinien cechować się, m.in.: dyspoz
2024-02-13 11:38:43Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Koordynacje prac zespołu Organizację spraw administracyjnych Współpracę z Klientami Pomoc Ekspertom w prowadzeniu bieżących spraw Klientów Od kandydatów oczekujemy: Dyspozycyjności Wykształcenia minimum ś
2024-02-13 11:38:39Pilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego
2024-01-12 09:52:47