FIRMA :
* międzynarodowa
* producent
* urządzenia grzewcze oraz klimatyzacyjno - wentylacyjne
* język do komunikacji wewnątrz firmy: angielski
OBSŁUGIWANY REGION: woj. zachodniopomorskie, lubuskie
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA:
• przygotowywanie ofert i rozwiązań technicznych zgodnie z wymaganiami klienta
• zarządzanie projektami od przygotowania oferty po jej realizację, monitorowanie stanu projektu i opieka po-sprzedażowa klienta
• doradztwo techniczne, prowadzenie negocjacji biznesowych
• prowadzenie szkoleń i seminariów
• obsługę aktualnych klientów oraz pozyskiwanie nowych możliwości biznesowych
• pracę z bazą danych systemu CRM
• monitorowanie rynku oraz działalności konkurencji
• ścisła współpracę z innymi działami firmy
• realizację misji firmy
OFERTĘ KIERUJEMY DO OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ:
• wykształcenie wyższe - preferowane studia techniczne, inżynieria środowiska
• minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku handlowym w branży technicznej oraz doradztwie i sprzedaży projektów
• prawo jazdy kategorii B.
Znajomość:
• języka angielskiego na poziomie minimum B1
Umiejętność:
• budowania profesjonalnych i długoterminowych relacji z klientami
• dobrej organizacji pracy i samodzielność w wykonywaniu zadań
• wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
GWARANTUJEMY:
• pracę w stabilnej, prestiżowej firmie o zasięgu międzynarodowym
• umowę o pracę
• atrakcyjny system wynagrodzeń i premii
• dodatkowe benefity: ubezpieczenie na życie, kursy języków obcych
• elastyczne godziny pracy
• samochód służbowy oraz wszystkie niezbędne narzędzia pracy
• możliwość samorealizacji i rozwoju zawodowego w międzynarodowym gronie