Kupiłem suszarkę Alpina s-40 z termoobiegiem która psuła się więc jej zdecydowanie nie polecam.Serwis bardzo utrudniony trzeba za każdym razem suszarkę ze względu na rozmiary i wagę przesyłać na palecie kurierem, co wiąże się z jej noszeniem i zabezpieczeniem przed uszkodzeniami.W moim przypadku w związku z awariami suszarki doszło do ostrego sporu z producentem ale sprzedawca którym była inna firma na szczęście zwróciła mi pieniędzy z tytułu rękojmi.I tak skończyła się moja przygoda z ta firmą.Wszelką korespondencję trzeba mieć na piśmie,lepiej nagrywać rozmowy telefoniczne, zlecenia naprawy ,wysyłki i protokoły naprawy to ważna rzecz i radzą wszystkim je skrzętnie przechowywać bo w przypadkach spornych mogą być potrzebne a wręcz niezbędne.Pozdrawiam
Jestem zawiedziony serwisem. Pierwsza rozmowa - wszystko przeprowadzone w sposób idealny . Potwierdzenie ustaleń na maila. Czas oczekiwania do 3tyg. OK.
Niestety , po 3 tyg. okazuje się że ze względu na sezon urlopowy przyjazd serwisu opóźniony zostanie ale na 100% max.. 1 tydzień . Po czym po 3 dniach dostaję informację że ze względu na urlop, serwis będzie może za 2 tyg. Ludzie !!!!!! Myślicie że urządzenie stoi w laboratorium dla ozdoby ??? !!! Takie podejście do klienta jest mało poważne .