Kilkuletnie doświadczenia w sprzedaży, w branży poligraficznej, Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Otwartość na budowanie długoterminowych relacji z Klientami na terenie Polski i rynkach zagranicznych, Nastawienie na realizację celów, Umiej
2024-05-15 14:38:13IMAR Service GroupZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych - współpraca z partnerami zagranicznymi - budowanie baz i ich weryfikacja - współpraca z innymi działami firmy WYMAGANIA: - bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego - chęci
2024-05-07 18:30:14Lava Group s.cZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych - wprowadzanie danych i zamówień do systemów - kontakt mailowy i telefoniczny z klientem - współpraca z innymi działami firm WYMAGANIA: - znajomość pakietu Office - dobra organi
2024-05-07 18:30:14Lava Group s.cPRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i..
2024-05-17 19:45:45Prm partner spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąLokalizacja: Piaseczno (praca na miejscu, z ewentualnymi wyjazdami) Zadania: - Asystowanie menedżerowi regionu w działaniach związanych z rekrutacją i onboardingiem pracowników - Pomoc w zarzą
2024-05-08 13:40:10PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i
2024-05-07 20:58:02Kilkuletnie doświadczenia w sprzedaży, w branży poligraficznej, Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Otwartość na budowanie długoterminowych relacji z Klientami na terenie Polski i rynkach zagranicznych, Nastawienie na realizację celów, Umiej
2024-05-15 14:38:13IMAR Service Group 4,6Zakres obowiązków: koordynowanie i nadzór nad działalnością przewozową, optymalizacja wyników na działalności przewozowej, wnioskowanie w sprawach systemu komunikacji autobusowej na terenie działalności bazy, wnioskowanie w zakresie uruchamiania lub
2024-05-13 14:49:58HRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy z branży budowlanej, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki ds. Umów. Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów/umów z wykorzystaniem wzorców Analiza dokumentów, sporządzanie notatek Prowadzenie
2024-03-28 15:08:11Firma z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży automatycznej identyfikacji poszukuje Konsultanta ds. wdrożeń systemów informatycznych. Zadania: - prezentowanie Klientom rozwiązań firmy - aktywne uczestnictwo we wdrożeniach - wsparcie i opieka techni
2024-02-09 08:08:12Prace biurowe
2024-05-11 08:55:06Grupa CMP to nowoczesna sieć placówek oferująca wysokiej jakości opiekę medyczną. Szukamy pasjonatów zdrowia gotowych rozwijać się w przyjaznym środowisku pracy i dołączyć do naszego zespołu. Oferujemy..
2024-05-02 13:53:26Centrum Medyczne Puławska Sp. z o. oZatrudnimy nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego-mentora do prowadzenia awansu zawodowego nauczycieli w przedszkolu w okolicy Piaseczna. Forma zatrudnienia (do uzgodnienia), część etatu-kilka godzin w tygodniu (do uzgodnienia). Atrakcyjne wynagro
2024-04-19 08:05:12Penta Hospitals to wiodąca grupa w branży medycznej. Jesteśmy największym w Polsce właścicielem szpitali i przychodni na rynku prywatnych usług medycznych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie i ugruntowaną..
2024-04-18 14:39:11EMC Instytut MedycznyManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-08 09:50:01Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku..
2024-03-25 15:21:54Synevo Sp.z.o.oHRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy z branży budowlanej, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki ds. Umów. Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów/umów z wykorzystaniem wzorców Analiza dokumentów, sporządzanie notatek..
2024-04-10 11:29:05HRK S.A 3,4ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Języki: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany - Uprawnienia: Obsługa pakietu Office,b
2024-04-27 07:31:19EMC PIASECZNO SP Z O.OManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-08 21:25:35Zadania: Sporządzanie dokumentów/umów z wykorzystaniem wzorców Analiza dokumentów, sporządzanie notatek Prowadzenie korespondencji elektronicznej (wewnętrznej i zewnętrznej) Docelowo (po okresie wdrożenia) uczestnictwo w spotkaniach i negocjacjach z
2024-04-08 09:40:02ManpowerZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne, kierunek: administracja lub finanse - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie br
2024-04-04 22:32:41Biuro rachunkowe ir complete spółka z ograniczoną...Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi
2024-04-19 12:36:57Imar Service Group Sp. z o.oOpis stanowiska: Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych; Autoryzacja badań; Obsługa aparatury medycznej; Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
2024-04-18 14:43:47Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Biura. Miejsce pracy: Sękocin Stary k. Pruszkowa Zadania: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej współpraca z pocztą, firmami kurierskimiobsługa skrzynki mailowejpr
2024-03-29 05:25:41Zakres obowiązków:prace pomocnicze wspierające prace fryzjera, przygotowywanie stanowiska pracy, obsługa klientów, prace porządkowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w
2024-05-09 18:41:24Kierownik biura – EV Academy ManagerYour responsibilities As the EV Academy Manager, you will play a crucial role in the establishment and growth of our headquarters in Piaseczno, Poland. With a focus on delivery and execution and a forward-thinking
2024-04-29 18:00:07NRF POLAND SP Z O.O 4,1Kierownik biura – EV AcademyYour responsibilities As the EV Academy Manager, you will play a crucial role in the establishment and growth of our headquarters in Piaseczno, Poland. With a focus on delivery and execution and a forward-thinking entrepre
2024-04-29 18:00:07NRF POLAND SP Z O.O 4,1Zakres obowiązków:- Koordynacja pracy sekretariatu- Obsługa i organizacja spotkań- Redagowanie pism, wniosków i umów- Koordynacja działać marketingowych- Kontrola obiegu faktur i umów- Kontakt z urzędami i instytucjami- Preferowany kontakt - CV na ma
2024-04-26 18:41:34Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i kontrola zgodności działań firmy z przepisami BHP oraz zasadami ESG, Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz z zagadnieniami zrównoważonego rozwoju,..
2024-04-22 12:40:40Twój zakres obowiązków, Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych;, Autoryzacja badań;, Obsługa aparatury medycznej;, Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej...
2024-04-18 14:40:36Twój zakres obowiązków, praca w zakresie asysty stomatologicznej, koordynacja pracy asystentek i higienistek w oddziale, zarządzanie grafikami i czasem pracy, optymalizacja kosztów, zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi pacjenta oraz..
2024-04-17 14:40:32Twój zakres obowiązków, Asystowanie menedżerowi regionu w działaniach związanych z rekrutacją i onboardingiem pracowników, Pomoc w zarządzaniu dokumentacją, Kontakt z kandydatami zainteresowanymi pracą, Podstawowa praca w Excelu (np. tworzenie..
2024-04-16 11:40:32Asystent ds. HR/rekrutacji#1103793 Lokalizacja: Piaseczno (praca na miejscu, z ewentualnymi wyjazdami)Zadania:Asystowanie menedżerowi regionu w działaniach związanych z rekrutacją i onboardingiem pracownikówPomoc w zarządzaniu dokumentacjąKontakt z k
2024-04-29 18:00:05Hrappka.plTwój zakres obowiązków, Jeśli chcesz zyskać wiedzę i umiejętności na najwyższym poziomie, szansę rozwoju oraz podnieść swój standard życia o kilka poziomów - zapraszamy do współpracy!, , Opis stanowiska:, • Sprzedaż i promocja produktów i usług, •..
2024-04-25 17:40:28Twój zakres obowiązków, zapewnianie obsługi klientów zgodnie z naszymi standardami - stawiamy na profesjonalizm i aktywność, realizacja zleceń sprzedaży – zwracając szczególną uwagę na efektywność, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji..
2024-04-24 17:40:28Twój zakres obowiązków, Zarządzenie Nr 27/2024, Prezesa Sądu Rejonowego w Piasecznie, z dnia 16 kwietnia 2024 roku, w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko asystenta sędziego , w Sądzie Rejonowym w Piasecznie, , na podstawie art. 155a ustawy..
2024-04-16 12:40:36ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - kompleksowa obsługa sekretariatu Spółki; - wsparcie codziennej pracy kadry Zarządzającej; - zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną Spółki oraz monitorowanie obiegu dokumentów; - redagowanie dokumentów; - koordynowanie
2024-05-14 15:30:14PimcoOpis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium kontakt z podwykonawcami
2024-05-14 11:26:11ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wystawianie faktur - nadzór nad obiegiem dokumentów - wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie - współpraca z kierowcami - bieżąca współpraca z działem sprzedaży, administracji oraz logistyki - prowadzenie kasy i obsługa k
2024-05-17 07:30:17FARUTEX SP. Z O. OZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zarządzanie i rozwijanie sprzedaży na rynkach zagranicznych - cała Europa - jeden lub kilka krajów : Francja, Belgia, Włochy, UK, Europa Środkowa - Wschodnia, USA - Aktywne poszukiwanie nowych rynków zbytu oraz klientów - głównie
2024-05-15 18:30:14SALESHR 4,1Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja dostę
2024-05-15 17:30:50ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - kompleksowa obsługa sekretariatu Spółki; - wsparcie codziennej pracy kadry Zarządzającej; - zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną Spółki oraz monitorowanie obiegu dokumentów; - redagowanie dokumentów; - koordynowanie
2024-05-14 15:30:14PimcoOpis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium kontakt z podwykonawcami
2024-05-14 11:26:11Requirements and skills Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager, or Administrative Assistant Knowledge of Office Administrator responsibilities, systems, and procedures Proficiency in MS Office (MS Excel and MS Outlook, in partic
2024-05-14 10:10:36Meest InternationalProven experience as a Business Development Manager or in a similar role, preferably within IT outsourcing, but open to experience from other dynamic sectors. Experience in taking companies to new markets, especially international ones, and expanding
2024-05-09 16:52:38Mindbox S.AKreatywność i innowacyjne podejście: Szukamy osoby, która potrafi myśleć poza utartymi schematami i proponować świeże, oryginalne pomysły, które wyróżnią naszą firmę na rynku. Doświadczenie w działaniach marketingowych: Mile widziane będzie min. rocz
2024-05-09 14:56:53ESMETRIC Group Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Kompleksowa opieka marketingowa nad marką,, Udział w przygotowywaniu planów marketingowych jak i analiza efektywności wypracowanych działań,, Prowadzenie portali społecznościowych firmy,, Organizacja, udział w eventach..
2024-04-24 12:40:39Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych;, Nadzór nad obiegiem dokumentów;, Wprowadzanie danych do systemu informatycznego i przygotowywanie raportów zgodnie z wymaganiami..
2024-04-19 12:40:37Zakres obowiązków:- wsparcie Dyrektora w realizacji działań operacyjnych- przygotowywanie ofert, zestawień, raportów, analiz oraz komunikatów- analiza danych i tworzenie podsumowań- praca z wewnętrznymi systemami- branie udziału spotkaniach – sporząd
2024-05-17 18:41:35Zakres obowiązków:Praca z dokumentami: prowadzenie rejestru dokumentów i korespondencji, sprawne zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ich archiwizację, prowadzenie oraz aktualizację wewnętrznych rejestrów i zestawień Telefoniczny i e-mailowy kontakt
2024-05-17 18:41:24Szukamy energicznej osoby na stanowisko Konsultant ds. Kontaktu z Klientem Biznesowym z biegłą znajomością języka niemieckiego, która dołączy do zespołu naszego klienta. Konsultant ds. Konta
2024-05-17 15:36:46L.M. Group Poland Sp. z o.oLocation: Warsaw Your daily tasks: Lead teams to meet and exceed business objectives; Line management responsibility for coaches/Team Managers; Supervisory responsibility for multiple teams with more than one client; Management of any client escalati
2024-05-17 14:20:02Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na
2024-05-17 14:01:06Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.Obecnie jeden z naszych międzynarodowych Klientów poszukuje osób na stanowisko asystenta / asystentki ds. logistyki, umożliwiają
2024-05-17 11:54:05Dla naszego Klienta, firmy z branży rolniczej, poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonisty/ki.Lokalizacja: Warszawa MokotówStawka: 5500-6500 zł brutto w zależności od doświadczeniaCzym będziesz się zajmował/a:Obsługącentralki telefonicznej (odbiera
2024-05-17 11:54:03Dla naszego klienta, firmy z branży kosmetycznej poszukujemy kandydata/ki na stanowisko Asystent ds. finansów.Lokalizacja: Warszawa, ŚródmieścieStawka: 6000 - 7000 zł brutto w zależności od doświadczenia, umowa o pracę.Po okresie wdrożenia możliwość
2024-05-17 11:54:03Dołącz do nas jako:Referendarzdo spraw ochrony radiologicznej w Zespole do Spraw Zastosowań Medycznych i Weterynaryjnych, Departament Ochrony Radiologicznej Referendarz do spraw: ochrony radiologicznej w Zespole do Spraw Zastosowań Medycznych i Weter
2024-05-17 11:00:37PAŃSTWOWA AGENCJA ATOMISTYKI 4,6Do przedszkola Ziarno na Białołęce poszukujemy :Pracownika sekretariatuMiejsce pracy : Modlińska 184 aJeśli jesteś osobą komunikatywną, lubisz pracę w otoczeniu dzieci to serdecznie zapraszamy do zapoznania się z poniższą ofertą: Pracownik sekretaria
2024-05-17 11:00:37GoWork.plObecnie nasz zespół Softlab liczy ponad 30 osób: programistów/tek, analityków/czek, specjalistek PMO oraz kierowników/czek projektu. Lubimy pracować wspólnie, z biura ale bez problemu dogadujemy się również zdalnie ????Konsultant Systemu Softlab ERP
2024-05-17 11:00:36DahliaMatic Sp. z o. oFirma New Cut specjalizująca się w numerycznej obróbce blach tj. cieciu laserem, gięciu na prasie krawędziowej, obróbce skrawaniem, spawaniu, szlifowaniu oraz montażu i produkcji urządzeń, zatrudni na stanowisko: Fakturzysta / Pracownik Biurowy Faktu
2024-05-17 11:00:31NEW CUT BOGDAN KONDRACKIBieżące wsparcie administracyjne współpracowników oraz współpraca z pozostałymi działami, realizacja zleconych projektów, kontakt telefoniczny oraz mailowy, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, pozostałe prace administr
2024-05-17 09:58:21Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: wypracowanie i zarządzanie relacjami z kontrahentami, kompleksowa obsługa klienta w procesie najmu nieruchomości: pozyskiwanie nowych najemców, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie i
2024-05-17 09:38:01Oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)chęci do rozwoju pracy i rozwoju w kierunku logisty
2024-05-17 09:12:04Podatki
2024-05-17 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta
2024-05-17 08:55:04Okres próbny. Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i pr
2024-05-17 08:46:21Zakres obowiązków: Realizowanie zadań służby BHP wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów, Kontrolowanie warunków pracy i przestrzegania przepisów oraz wymogów BHP i PPOŻ na terenie realizowanych projektów, Przygotowanie i prowadzenie szkole
2024-05-17 08:21:23Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: kancelaryjnych w Wydziale Terenowym Adres urzędu: 02-366 Warszawa Ul. Bitwy Warszawskiej
2024-05-17 08:00:02Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referendarz Do spraw: ochrony radiologicznej w Zespole do Spraw Zastosowań Przemysłowych i Naukowych, Departament Ochrony Radiol
2024-05-17 08:00:02Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie 4,7Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referendarz Do spraw: obsługi sekretariatu Departament Współpracy Międzynarodowej Adres urzędu: 00-918 Warszawa al. Szucha 2
2024-05-17 08:00:02Ministerstwo Edukacji Narodowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę w zastępstwie WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pracownik biurowy - Uprawnienia: Pakiet MS Office - Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; co najmniej 4-letnie
2024-05-17 07:31:09Jednostka Wojskowa nr 2305 WarszawaAsystent Działu Księgowości Międzynarodowej - German Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach
2024-05-17 05:25:39ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe - permanentna obsługa klientów z
2024-05-16 22:31:08Ministerstwo Finansów w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne oświetlenie, - wymuszona pozycja ciała, - pr
2024-05-16 22:31:08Komenda Główna Policji w Warszawie 2,0