Zakres obowiązków: koordynowanie i nadzór nad działalnością przewozową, optymalizacja wyników na działalności przewozowej, wnioskowanie w sprawach systemu komunikacji autobusowej na terenie działalności bazy, wnioskowanie w zakresie uruchamiania lub
2024-05-13 14:49:58Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pom
2024-05-07 11:30:40Twój zakres obowiązków wparcie działu sprzedaży tworzenia promocji handlowych i zarządzanie rabatami wprowadzanie i modyfikowanie cen oraz promocji prowadzenie ewidencji kart produktu dbanie o poprawność danych produktowych w systemie kreowanie i mod
2024-05-07 14:50:31PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i..
2024-05-14 20:57:08Prm partner spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąLokalizacja: Piaseczno (praca na miejscu, z ewentualnymi wyjazdami) Zadania: - Asystowanie menedżerowi regionu w działaniach związanych z rekrutacją i onboardingiem pracowników - Pomoc w zarzą
2024-05-08 13:40:10PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i
2024-05-07 20:58:02Grupa CMP to nowoczesna sieć placówek oferująca wysokiej jakości opiekę medyczną. Szukamy pasjonatów zdrowia gotowych rozwijać się w przyjaznym środowisku pracy i dołączyć do naszego zespołu. Oferujemy..
2024-05-02 13:53:26Centrum Medyczne Puławska Sp. z o. oZakres obowiązków: koordynowanie i nadzór nad działalnością przewozową, optymalizacja wyników na działalności przewozowej, wnioskowanie w sprawach systemu komunikacji autobusowej na terenie działalności bazy, wnioskowanie w zakresie uruchamiania lub
2024-05-13 14:49:58HRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy z branży budowlanej, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki ds. Umów. Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów/umów z wykorzystaniem wzorców Analiza dokumentów, sporządzanie notatek Prowadzenie
2024-03-28 15:08:11Firma z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży automatycznej identyfikacji poszukuje Konsultanta ds. wdrożeń systemów informatycznych. Zadania: - prezentowanie Klientom rozwiązań firmy - aktywne uczestnictwo we wdrożeniach - wsparcie i opieka techni
2024-02-09 08:08:12Prace biurowe
2024-05-11 08:55:06Zatrudnimy nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego-mentora do prowadzenia awansu zawodowego nauczycieli w przedszkolu w okolicy Piaseczna. Forma zatrudnienia (do uzgodnienia), część etatu-kilka godzin w tygodniu (do uzgodnienia). Atrakcyjne wynagro
2024-04-19 08:05:12Penta Hospitals to wiodąca grupa w branży medycznej. Jesteśmy największym w Polsce właścicielem szpitali i przychodni na rynku prywatnych usług medycznych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie i ugruntowaną..
2024-04-18 14:39:11EMC Instytut MedycznyManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-08 09:50:01Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku..
2024-03-25 15:21:54Synevo Sp.z.o.oHRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy z branży budowlanej, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki ds. Umów. Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów/umów z wykorzystaniem wzorców Analiza dokumentów, sporządzanie notatek..
2024-04-10 11:29:05HRK S.A 3,4ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Języki: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany - Uprawnienia: Obsługa pakietu Office,b
2024-04-27 07:31:19EMC PIASECZNO SP Z O.OManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-08 21:25:35Zadania: Sporządzanie dokumentów/umów z wykorzystaniem wzorców Analiza dokumentów, sporządzanie notatek Prowadzenie korespondencji elektronicznej (wewnętrznej i zewnętrznej) Docelowo (po okresie wdrożenia) uczestnictwo w spotkaniach i negocjacjach z
2024-04-08 09:40:02ManpowerZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne, kierunek: administracja lub finanse - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie br
2024-04-04 22:32:41Biuro rachunkowe ir complete spółka z ograniczoną...Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi
2024-04-19 12:36:57Imar Service Group Sp. z o.oOpis stanowiska: Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych; Autoryzacja badań; Obsługa aparatury medycznej; Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
2024-04-18 14:43:47Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Biura. Miejsce pracy: Sękocin Stary k. Pruszkowa Zadania: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej współpraca z pocztą, firmami kurierskimiobsługa skrzynki mailowejpr
2024-03-29 05:25:41Zakres obowiązków:prace pomocnicze wspierające prace fryzjera, przygotowywanie stanowiska pracy, obsługa klientów, prace porządkowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w
2024-05-09 18:41:24Kierownik biura – EV Academy ManagerYour responsibilities As the EV Academy Manager, you will play a crucial role in the establishment and growth of our headquarters in Piaseczno, Poland. With a focus on delivery and execution and a forward-thinking
2024-04-29 18:00:07NRF POLAND SP Z O.O 4,1Kierownik biura – EV AcademyYour responsibilities As the EV Academy Manager, you will play a crucial role in the establishment and growth of our headquarters in Piaseczno, Poland. With a focus on delivery and execution and a forward-thinking entrepre
2024-04-29 18:00:07NRF POLAND SP Z O.O 4,1Zakres obowiązków:- Koordynacja pracy sekretariatu- Obsługa i organizacja spotkań- Redagowanie pism, wniosków i umów- Koordynacja działać marketingowych- Kontrola obiegu faktur i umów- Kontakt z urzędami i instytucjami- Preferowany kontakt - CV na ma
2024-04-26 18:41:34Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i kontrola zgodności działań firmy z przepisami BHP oraz zasadami ESG, Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz z zagadnieniami zrównoważonego rozwoju,..
2024-04-22 12:40:40Twój zakres obowiązków, Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych;, Autoryzacja badań;, Obsługa aparatury medycznej;, Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej...
2024-04-18 14:40:36Twój zakres obowiązków, praca w zakresie asysty stomatologicznej, koordynacja pracy asystentek i higienistek w oddziale, zarządzanie grafikami i czasem pracy, optymalizacja kosztów, zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi pacjenta oraz..
2024-04-17 14:40:32Twój zakres obowiązków, Asystowanie menedżerowi regionu w działaniach związanych z rekrutacją i onboardingiem pracowników, Pomoc w zarządzaniu dokumentacją, Kontakt z kandydatami zainteresowanymi pracą, Podstawowa praca w Excelu (np. tworzenie..
2024-04-16 11:40:32Asystent ds. HR/rekrutacji#1103793 Lokalizacja: Piaseczno (praca na miejscu, z ewentualnymi wyjazdami)Zadania:Asystowanie menedżerowi regionu w działaniach związanych z rekrutacją i onboardingiem pracownikówPomoc w zarządzaniu dokumentacjąKontakt z k
2024-04-29 18:00:05Hrappka.plTwój zakres obowiązków, Jeśli chcesz zyskać wiedzę i umiejętności na najwyższym poziomie, szansę rozwoju oraz podnieść swój standard życia o kilka poziomów - zapraszamy do współpracy!, , Opis stanowiska:, • Sprzedaż i promocja produktów i usług, •..
2024-04-25 17:40:28Twój zakres obowiązków, zapewnianie obsługi klientów zgodnie z naszymi standardami - stawiamy na profesjonalizm i aktywność, realizacja zleceń sprzedaży – zwracając szczególną uwagę na efektywność, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji..
2024-04-24 17:40:28Twój zakres obowiązków, Zarządzenie Nr 27/2024, Prezesa Sądu Rejonowego w Piasecznie, z dnia 16 kwietnia 2024 roku, w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko asystenta sędziego , w Sądzie Rejonowym w Piasecznie, , na podstawie art. 155a ustawy..
2024-04-16 12:40:36Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових робіт; Ведення комунікації із клієнтами; Забезпечення виконання робочих процесів майстрами;
2024-05-10 09:50:25Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення календаря запису клієнтів; Адміністрування CRM - ведення складського обліку, бази клієнтів, запо
2024-05-10 10:10:25ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - kompleksowa obsługa sekretariatu Spółki; - wsparcie codziennej pracy kadry Zarządzającej; - zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną Spółki oraz monitorowanie obiegu dokumentów; - redagowanie dokumentów; - koordynowanie
2024-05-14 15:30:14PimcoZadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnie
2024-05-14 14:30:03LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z... 3,7Location: Warsaw Your daily tasks: Lead teams to meet and exceed business objectives; Line management responsibility for coaches/Team Managers; Supervisory responsibility for multiple teams with more than one client; Management of any client escalati
2024-05-14 14:14:08OPIS STANOWISKA: Odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z planowaniem pracy artystycznej Opery m.in.: układanie planu pracy artystycznej, sporządzanie harmonogramów zajęć pracowników artystycznych, koordynowanie od strony organizacji pracy
2024-05-14 13:36:53Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy Znajomość języka angielskiego min B1/B2 Zdolności organizacyjne Dokładność, obowiązkowość Umiejętność pracy w zespole Umiejętność przygotowywania/sporządzania raportów i analiz
2024-05-14 13:30:04LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z... 3,7Twój zakres obowiązków obsługa sprzedaży, kontakt z klientem, realizowanie zamówień, wystawianie faktur, obsługa bieżącej korespondencji mailowej i telefonicznej, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie i podtrzymywanie właściwych relacji z klien
2024-05-14 13:25:02Opis stanowiska Budowanie bazy kontrahentów; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami; Przyjmowanie zamówień od handlowców; Tworzenie planów załadunkowych; Kompleksowa obsługa zamówień; Współpraca z działem zakupów; Monitorowanie zamówień na ow
2024-05-14 11:50:03Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań BHP zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP Koordynacja działań naprawczych i doskonalących Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, ok
2024-05-14 11:30:34Twój zakres obowiązków, Kompleksowa opieka marketingowa nad marką,, Udział w przygotowywaniu planów marketingowych jak i analiza efektywności wypracowanych działań,, Prowadzenie portali społecznościowych firmy,, Organizacja, udział w eventach..
2024-04-24 12:40:39Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych;, Nadzór nad obiegiem dokumentów;, Wprowadzanie danych do systemu informatycznego i przygotowywanie raportów zgodnie z wymaganiami..
2024-04-19 12:40:37OPIS FIRMYINVELO. LIDER DOBRYCH ZMIANW ciągu ostatnich 15 lat koszty pozyskiwania energii słonecznej spadły o 90%. Kraje UE wielokrotnie zwiększyły dofinansowania sektora energetycznego, by w przeciągu najbliższych kilkunastu lat w znaczącym stopniu
2024-05-14 21:25:35Młodszy asystent ds. księgowych (bez doświadczenia) - praca hybrydowa z językiem niemieckim - od zaraz Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stał
2024-05-14 21:25:35Zakres obowiązków:znajomość pakietu MS Office; znajomość podstawowych narzędzi technologicznych takich jak: komputery, drukarki, skanery; Pisanie pism biurowych oraz analiza kierowanych do firmy zapytań ofertowych. Ustalanie harmonogramu spotkań.(Ref
2024-05-14 18:41:24Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny ZoomDent w Warszawie poszukuje osoby, która dołączy do naszego zespołu, na stanowisko Office Manager w recepcji. Praca na pół etatu, elastyczny grafik. Umowa zlecenie 27,00 zł/netto za godzinę Zakres obowiązków
2024-05-14 12:16:12Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium kontakt z podwykonawcami
2024-05-14 11:26:11Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Ursynów zatrudni Księgową Wymagania: wykształcenie ekonomiczne, mile widziane wyższe ekonomiczne o specjalności: księgowość lub rachunkowość i finanse, doświadczenie zawodowe w..
2024-05-14 11:21:42SPZOZ Warszawa-UrsynówAsystent/ka Wieczorny/aTwój zakres obowiązków Wsparcie Zespołu Prawników w bieżących obowiązkach Edytowanie, formatowanie, weryfikacja: umów, załączników, raportów, zestawień, prezentacji i innych dokumentów Przygotowywanie dokumentacji na spotkania
2024-05-14 11:00:19HR Consulting 1,7Asystent / Asystentka działu sprzedaży i marketinguTwój zakres obowiązków Zarządzanie procesem zawierania umów z dostawcami zewnętrznymi zgodnie z procedurami Compliance, wymogami Działu Zakupów i Księgowości oraz lokalnym prawem. Koordynowanie organ
2024-05-14 11:00:18hsk consulting spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 3,0Requirements and skills Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager, or Administrative Assistant Knowledge of Office Administrator responsibilities, systems, and procedures Proficiency in MS Office (MS Excel and MS Outlook, in partic
2024-05-14 10:10:36Meest InternationalOsoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. FM będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kontraktu IFM w powierzonym rejonie (struktura rozproszona); Koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzchni magazynowo-biurowych Klienta (se
2024-05-14 09:20:02Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zak
2024-05-14 09:10:05Finanse / Bankowość / Księgowość
2024-05-14 08:55:08Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2024-05-14 08:55:08Prawo i dziedziny pokrewne: pozostałe
2024-05-14 08:55:08Zakres obowiązków: Administracja infrastrukturą serwerową – serwery, macierze Administracja serwerami Linux – maszyny wirtualne i fizyczne, serwery web, Postfix, DNS Monitoring sprzętu serwerowego oraz systemów Backup środowisk Tworzenie dokumentacji
2024-05-14 08:50:44Praca w nowym Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy Domaniewskiej 39 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na kons
2024-05-14 08:00:42Sekretarka/Sekretarz Radcy Prawnego Miejsce pracy: Warszawa Ursus, Polska Opis stanowiska: Kancelaria Radcy Prawnego poszukuje dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Sekretarki/Sekretarza. Idealny kandydat/kandydatka będzie odpowiedzialny za wspar
2024-05-14 00:31:12ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób
2024-05-13 22:30:53Ministerstwo Infrastruktury w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda, na pierwszym piętrze toaleta dostosowana dla potrzeb o
2024-05-13 22:30:53Izba Administracji Skarbowej w WarszawieResponsibilities: cooperation with the management of the service organization within the scope agreed with the Head of Region, support of the day-to-day work of Service HUB managers, preparing reports and meeting notes of internal and external meetin
2024-05-13 21:25:30Zakres obowiązków: Bieżące wsparcie działu księgowości Archiwizacja dokumentów/ faktur Wykonywanie zadań zleconych przez dział księgowości
2024-05-13 17:24:37Opis stanowiska przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego rejestr sprzedaży rozliczanie kurierów skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupow
2024-05-13 16:00:28Zadania: • Zarządzanie kalendarzem Country Managera, umawianie spotkań i optymalizacja jego czasu pracy • Aktywne wsparcie Country Managera w prowadzeniu kluczowych projektów - udział w spotkaniach top managementu i przygotowywanie notatek i podsumow
2024-05-13 15:50:17