Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Zarządzanie terminarzem spotkań i konferencji, Przygotowywanie prezentacji i dokumentów na potrzeby spotkań, Obsługa telefonów oraz maili, Archiwizacja dokumentów i akta..
2024-04-03 13:40:41Twój zakres obowiązków, obsługa biurowa Kancelarii, pomoc w organizacji eventów, wsparcie w przygotowywaniu materiałów marketingowych, obsługa administracyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wprowadzanie danych do systemów..
2024-04-02 13:40:39Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji, zarządzanie pocztą,, archiwizacja dokumentów w formie elektronicznej oraz papierowej,, przygotowywanie dokumentów notarialnych,, pomoc notariuszowi w codziennych obowiązkach i zarządzaniu biurem,,..
2024-03-24 00:40:08Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby na stanowisko: sekretarki/sekretarza/asystentki/asystenta notariusza w Kancelarii Notarialnej we Wrocławiu., , Zakres obowiązków:, -obsługa sekretariatu,, -prowadzenie Repertorium,, - sporządzanie prostych..
2024-03-21 11:40:44ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zarządzanie zespołem recepcji hotelowej - zapewnienie wysokiej jakości obsługi gości zgodnie ze standardami sieci - szkolenie zespołu recepcji hotelowej - nadzór funkcjonowania operacyjnego recepcji w hotelu - przygotowanie harmo
2024-04-17 22:30:10Jakub Kobylec Recruitment & ConsultingOpis stanowiska Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będą w szczególności: Pozyskiwanie do współpracy zewnętrznych specjalistów; Prowadzenie procesu wdrażania specjalistów zewnętrznych; Uruchamianie realizacji projektów i ich bieżące nadzorowanie
2024-04-16 14:40:02Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert Organizacja kontroli technicznych Kontrola technicznego wyposażenia obiektu Raportowanie do centrali w Niemczech Prowa
2024-04-16 08:10:54Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrzn
2024-04-16 08:10:53Nazwa stanowiska: starszy referent Liczba etatów: 1 Wymiar etatu: pełny Główne obowiązki: Kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych pracowników tj. nauczycieli akademickich i pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zgodnie z obowiązuj
2024-04-15 13:00:39Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2024-04-15 12:20:23Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2024-04-15 12:20:22W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współprac
2024-04-15 12:10:21Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy sekretariatu,, Załatwianie bieżących spraw Zarządu,, Współpraca z poszczególnymi działami w firmie,, Organizacja podróży służbowych, spotkań biznesowych, narad, obsługa gości, itp.,, Nadzór nad efektywnym..
2024-04-09 09:40:38Szukam sekretarki ze znajomością angielskiego. Praca polega na wystawianiu ogłoszeń, prowadzeniu social media, pozycjonowaniu stron. Więcej informacji na priv. Miejsce pracy: Jaworzyna Śląska Strona firmy: www.Adam-Leather.com tel. 697 309 269
2024-04-11 13:28:47Opis zadań:wg stanowiska Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: odporność na stres, dobra znajomość pakietu Ms Office, dyspozycyjność, obsługa urządzeń biurowych Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:N
2024-04-09 18:41:16Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie, pomaturalne/policealne, wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe, średnie branżowe Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj
2024-04-17 18:41:17Opis zadań:wg wniosku Wymagania: Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Grodków, powiat: brzeski, woj: opolskieAdres:
2024-04-11 18:41:18Szukamy sekretarki ze znajomością komputera. Praca w Opolu ul. Wrocławska Proszę dzwonić : 77 453 84 81
2023-12-28 11:35:33Your responsibilities, Your responsibilities will include interacting with employees, organizing and supervising the training and adaptation of employees, preparing and signing documents for registration, and interacting with company executives..
2024-04-17 19:40:06Zakres obowiązków:-kompletowanie i weryfikacje zgodności dokumentacji handlowej, nadzór nad poprawnością dokumentów importowych i eksportowych; -monitorowanie płatności faktur i rozliczeń; sporządzanie pism, kontrola nad korespondencją przychodzącą w
2024-04-17 18:41:17Twój zakres obowiązków, pomoc przy realizacji projektu, m.in. aktualizacja baz danych, obsługa rekrutacji do projektu, kontakt z uczestnikami projektu, wsparcie działań prowadzonych w szkołach, pomoc osobom starszym, przygotowywanie pism i..
2024-04-17 18:40:03LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych na stanowiska
2024-04-17 18:37:04LeasingTeam Group 2,8Twój zakres obowiązków, Wsparcie w zarządzaniu kontraktem w obszarze usług Facility Management, Regularne inspekcje biurowe w celu zapewnienia wysokiej jakości wszystkich aspektów świadczenia usług administracyjno-biurowych, Ogólna kontrola..
2024-04-17 15:40:35Twój zakres obowiązków, koordynowanie codziennej pracy biura, sporządzanie dokumentów firmowych i urzędowych oraz nadzorowanie ich obiegu, wsparcie przy prowadzeniu dokumentacji ISO 9001 i ISO 14001, dbanie o ważność dokumentów urzędowych..
2024-04-17 15:40:35Twój zakres obowiązków, Instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkowego i wdrażanie nowych programów/ rozwiązań informatycznych, Konfiguracja i konserwacja stacji roboczych, Diagnoza problemów i rozwiązywanie awarii, Zbieranie i rejestracja..
2024-04-17 13:40:33Twój zakres obowiązków, po okresie przeszkolenia samodzielne prowadzenie spraw na etapie postępowania egzekucyjnego,, dokonywanie analizy stanu faktycznego i prawnego spraw,, monitoring egzekucyjny,, aktualizowanie i uzupełnianie danych w systemie..
2024-04-17 12:40:37Firma EKT Instal Sp. z o.o. działa jako podmiot wpisany do rejestru spółek prowadzących działalność związaną z branżą elektryczno-montażową. Naszym głównym celem jest udostępnianie pracowników z branży elektrycznej do wsparcia naszych..
2024-04-17 12:16:28EKT Instal Sp. z o. oMasz doświadczenie w pracy jako Informatyk? Wdrażanie systemów i ich administracja nie jest dla Ciebie problemem? - aplikuj!OczekujemyWykształcenie co najmniej średnie informatyczneKilkuletnie doświadczenie zawodoweWiedza zapewniająca obsługę informa
2024-04-17 11:54:01Masz doświadczenie w administracji biurowej? Jesteś w trakcie studiów lub właśnie je ukończyłeś? To świetnie się składa!Oczekujemyjęzykaangielskiego min. B1wykształcenia min. średniegodobrych umiejętności organizacyjnych i koordynacyjnychumiejętność
2024-04-17 11:54:01Jeżeli szukasz ciekawej pracy biurowej, gdzie kontakt z drugim człowiekiem jest codziennością to mamy dla Ciebie super pracę!Zgłoś się już dziś i podejmij pracę w administracji recepcji międzynarodowej firmy!Gwarantujemy możliwość rozwoju w struktura
2024-04-17 11:54:00Zadania:Koordynowanie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biuraZarządzenie kalendarzem spotkańOdbieranie telefonów, korespondencjiWsparcie administracyjne Zarządu w codziennych zadaniachWymagania:Doświadczenie na podobnym stanowiskuDyspozycy
2024-04-17 11:53:58Twój zakres obowiązków, zadania administracyjne, kontrola danych pobieranych z systemu z obrazu faktur w języku obcym, wprowadzanie poprawek na fakturach, praca na wewnętrznych systemach firmy..
2024-04-17 11:40:31Twój zakres obowiązków, Pracownik na stanowisku Asystent działu sprzedaży będzie odpowiedzialny za opiekę nad Klientami i wspieranie pracowników działu handlowego w procesie sprzedaży usługi...
2024-04-17 10:40:35AAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1926. Świadczymy profesjonalne usługi rekrutacji i selekcji kandydatów dla wyselekcjonowanych..
2024-04-17 09:38:54Agencja Pracy KoncepcjaAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm..
2024-04-17 09:33:24Koncepcja Agencja PracyOczekujemywykształcenie (lub w trakcie) w kierunku rachunkowości, finansów lub ekonomiidoświadczenie na podobnej roli będzie zaletąznajomość języka angielskiego na poziomie B1 / B2dokładność i chęć do nauki
2024-04-17 09:12:02W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-04-17 08:33:18Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-04-17 08:33:18Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-04-17 08:33:17Carloss Marketing - MediaAsystent Działu Księgowości Międzynarodowej - German Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowan
2024-04-17 05:25:38Zakres obowiązków:Segregacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, kontrola nad korespondencją, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.Forma umowy: zlecenie 136 godzin miesiecznie, dyspozycyjnosć w godzinach od 8.00-16.00- zatrudnienie na 2 lata. Wym
2024-04-16 18:41:14Zakres obowiązków:Poszukiwanie i pozyskiwanie kandydatów do pracy. Wsparcie nowo zatrudnionych pracowników, planowanie codziennej pracy pracownikom, aktywna współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa (w języku angielskim). Zarządzanie projektamire
2024-04-16 18:41:14Zakres obowiązków:- obsługiwanie korespondencji firmowej,- zbieranie i systematyzacja faktur,- kontakt z dostawcami i wykonawcami telefonicznie i mailowo,- zaopatrywanie w środki materialne biura oraz innych działów,- wykonywanie doraźnych poleceń pr
2024-04-16 18:41:14Zakres obowiązków:Rozmowa z klientami w języku gruzińskim, rekrutacja pracowników z Gruzji, tłumaczenie umów i dokumentów z języka polskiego na gruziński. Obsługa biura, komputera i urządzeń biurowych.Umowa zlecenie: 03.04.2024 - 03.04.2027Ilość godz
2024-04-16 18:41:14