W.KRUK S.A.

19 ocen
Alicja Mętel
08 luty 2024 15:59
Serdecznie polecam! Cudowne podejście do klienta, mnie obsługiwała Pani Iwona, która wykazała się dużą cierpliwością w znalezieniu dla mnie odpowiedniej biżuterii, ale też w dobraniu odpowiedniego naszyjnika! Byłam bardzo dobrze obsłużona, jeszcze raz dziękuję!
pokaż więcej...
sun nawia
05 luty 2024 21:15
Człowiek chciał wesprzeć polską firmę. Zaufał. Wiadomo, że W. Kruk to nie jubiler, a handlarz. Nie posiadają własnych złotników, ani jubilerów. Jakość wykonania niestety szybko demaskuje swój niski poziom, za każdą naprawę (trzecia w ciągu 4 lat - wypadające z pierścionka diamenty) należy płacić - nie ma wiecznej gwarancji, jak u prawdziwych, szanujących się złotników. Wysyłka do centrali zbiorczej kilku innych "firm", skąd biżuteria wraca po tygodniach. Uwaga, nowo wprawione kamienie są mniejsze niż oryginalne. Człowiek żałuje, smuci się, a biżuteria zamiast cieszyć frustruje i ląduje w szufladzie. Seria przykrych doświadczeń skłoniła mnie do tego komentarza w ramach przestrogi dla innych.
pokaż więcej...
Oskar Staszak
21 grudzień 2023 15:06
pokaż więcej...
Aleksandra Wiktoria
11 grudzień 2023 11:43
Profesjonalne podejscie do klienta. Pani, która pomagała mi i narzeczonemu wybrać obrączki (niestety nie pamiętam imienia) bardzo cierpliwa i pomocna. Z pewnością tam wrócimy
pokaż więcej...
Josh DaysOf
02 październik 2023 23:15
Fatalna obsługa, zarozumiałe panie nie zachęcają do powrotu, na pewno się nie skuszę kolejnym razem
pokaż więcej...
Marcin Marcin
10 czerwiec 2023 13:58
OMIJAC Z DALEKA!

Bardzo żałuję, że nie czytałem opinii w internecie sugerując się długim działaniem firmy na rynku - jakość fatalna a podejście do reklamacji okropne.



Jak się kogoś nie lubi a wypada coś kupić to można w kruku - tak mu sprawisz przykrość w białych rękawiczkach...
pokaż więcej...
Grzegorz Kosek
04 kwiecień 2023 13:42
Bardzo polecam ten salon. Świetna obsługa! Zwłaszcza pani Natalia, która pomagała mi przy zakupie pierścionka zaręczynowego oraz pani Wiktoria, która w bardzo profesjonalny sposób zaprezentowała nam obrączki i sprawiła, że zdecydowaliśmy się na ich zakup właśnie w tym salonie. Polecam raz jeszcze i pozdrawiam obie panie.
pokaż więcej...
Artur Czernich
28 marzec 2023 21:22
Miła i profesjonalna obsługa polecam
pokaż więcej...
Adam Walega
17 luty 2023 12:43
Super profesjonalna obsługa.

Bardzo miła Pani Ania kierownik ,doradztwo na najwyższym poziomie .

Polecam !!!!!! 100%
pokaż więcej...
Elson Silveira
30 styczeń 2023 17:27
Mówią ci, że dostarczają w ciągu 7 dni. Czekasz na 15! Nie obchodzi ich to.

Przegapiłem specjalną randkę z żoną i nie mam jeszcze obrączek. Nie ufaj W.KRUK!!!
pokaż więcej...
Edyta Baran
29 styczeń 2023 16:08
Obsługa kompetentna i zainteresowana na klienta.
pokaż więcej...
Wiktoria Anastasia
28 grudzień 2022 18:48
Bardzo miła obsługa, Pan oraz Pani bardzo zaangażowani przy pomocy poszukiwanej bransoletki! Polecam serdecznie
pokaż więcej...
Szymon
20 grudzień 2022 22:01
Polityka zwrotów to jakaś tragedia. Nie da się normalnie wymienić towaru na inny w tej cenie. Radzę przeczytać przed zakupem.
pokaż więcej...
KAKU
23 wrzesień 2022 18:26
Tragiczna i nie miła obsługa
pokaż więcej...
Agnieszka Luraniec
20 kwiecień 2022 17:06
Tragiczna obsługa, chcieliśmy wymienić pierścionek na mniejszy rozmiar, poinformowano Nas, ze pierścionek jest gotowy do odbioru po czym wymiana nie nastąpiła ze względu na różnice cen przy zakupie i aktualnie. Otrzymaliśmy informacje ze kolejnego dnia uda się dokonać wymiany. Po wielu nieudanych połączeniach dnia kolejnego ktoś z obsługi zadzwonił , ze nie uda się tego zrobić i trzeba zaczekać kolejny dzień lub dwa. Zmarnowany czas i fatalne podejście do obsługi klienta.
pokaż więcej...
Ewelina Domagała
09 wrzesień 2021 11:14
Pierścionek zaręczynowy zamówiony online z odbiorem osobistym w salonie w Bonarce. Pierścionek okazuje się za luźny, więc wiadomo że należy go zmniejszyć. 3 wizyty w salonie, podczas których każdy z pracowników mówi co innego a na koniec odsyła na infolinię, gdzie też słyszymy jeszcze coś innego :)

Wizyta nr 1: tak, pierścionek można zmniejszyć o max 2 rozmiary na podstawie samego certyfikatu.

Wizyta nr 2: certyfikat jest, ale bez paragonu nie mogą, pierścionek można zmniejszyć w cenie zakupu o wybraną ilość rozmiarów (jeśli jest zmniejszany pierwszy raz)

Wizyta nr 3: certyfikat jest, paragon jest ale nie zmniejszą bo to było zamówienie online. Zaznaczono również, że może to kosztować 170zł.

Rozmowa z kimś na infolinii: proszę odesłać pierścionek, może wymienimy na nowy w mniejszym rozmiarze o ile jeszcze będą, może zmniejszymy ale złotnik musi określić czy się da. MOŻE.



Za każdym razem rozmawiał z nami nowy pracownik (każdego dnia inny). Słysząc pytanie (praktycznie każde), na które nie znał odpowiedzi szedł na zaplecze zapytać kierowniczki. Kierowniczka nie wystawiła nosa zza drzwi.



Czy to jest norma w salonie o takiej marce???



Ja rozumiem, że pracownik nie wiedział, bo był nowy ale dlaczego nie wyszła do nas kierowniczka i nie pokierowała odpowiednio co gdzie i jak?



Po tak "precyzyjnych i dokładnych wytycznych pozwolę sobie pierścionek zanieść do zaufanego złotnika, który zrobi mi to od ręki. Liczę się z tym, że stracimy gwarancję, ale jeżeli już na początku wielkim problemem jest zwykłe zmniejszenie pierścionka o 1-2 rozmiary, to nawet nie chcę myśleć ile by było kombinacji i nerwów jeśli faktycznie coś by się z nim stało.



Sądziłam, że serwis i obsługa klienta przy zakupie za kilka tysięcy złotych będzie na wysokim poziomie, jak na przykład u konkurencji, ale okazuje się, że jednak nie. Gdyby nie to, że to pierścionek zaręczynowy i to, że jest przepiękny, nie wahalibyśmy się ze zwrotem.
pokaż więcej...
Mila C.
17 luty 2021 12:44
Niestety po wielu latach bycia zadowolonym klientem, będę odradzała zakupy w tej sieci. Po pierwsze, sprzedano mi już uszkodzone fabrycznie kolczyki i wymiana ich (chwilę po zakupie) trwała ponad pół godziny, bo panie nie były w stanie odszukać nieuszkodzoną parę. Nawet nie usłyszałam słowa "przepraszamy". Po drugie, kolejna zakupiona w tym samym dniu para kolczyków uszkodziła się po jednokrotnym założeniu (wypadła cyrkonia). Renoma sieci przestaje iść w parze z jakością!
pokaż więcej...
Michał Kruk
10 luty 2020 17:55
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Obsługa zawsze niemiła, zero uśmiechu na twarzy i podejścia do klienta.
pokaż więcej...
Wiktoria Gajda
12 grudzień 2019 19:23
Masakra.

Nie polecam.

Przyszłam z zamiarem kupienia kompletu biżuterii ale byłam w sklepie traktowana jak. Powietrze.

O pomoc musiałam pytać 3 razy a gdy personalnie poprosiłam o pomoc jednej z kobiet była ona udzielona z wielką łaską

I niezadowoleniem.

Zostałam potraktowana jak dziecko, które chce sobie pooglądać świecidełka.

Nigdy już tam nie wrócę.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o W.KRUK S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie W.KRUK S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości