Odpowiedzialność, niezawodność i wytrwałość to Twoje silne strony? Umiesz rozwiązywać problemy i dobrze radzisz sobie ze stresem? Chcesz podjąć nowe wyzwania? Lubisz kontakty z ludźmi i ł
2024-03-14 15:37:07Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.AZnana marka. Wsparcie. Kariera. https://youtu.be/UmCcLslle2g https://youtu.be/hEOQ_f8DUZM https://www.youtube.com/watch?v=k90UkHwQwek https://youtu.be/IftiaZ8UbKs https://youtu.be/ZB7wLzNQwB4 Ag
2024-02-28 18:36:48POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SATwój zakres obowiązków, przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie,, udzielanie informacji na temat procesu reklamacyjnego,, rozpatrywanie reklamacji na podstawie zebranej dokumentacji,, współpraca z innymi..
2024-03-11 13:40:47ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej, czatu i mediów społecznościowych, - nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami i klientami, - udzielanie klientom istotnych i wnikliwych porad oraz pomoc
2024-03-22 18:30:15Randstad Polska Sp. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej, czatu i mediów społecznościowych (kontakt z klientem polskojęzycznym), - nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami i klientami, - udzielanie klientom ist
2024-03-22 15:30:18Randstad Polska Sp. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługa klienta w języku Niemieckim za pośrednictwem czatu i maila - Informowanie klienta o aktualności zamówienia i dostawy - Rozwiązywanie problemamów i reklamacji klientów - Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta - Współ
2024-03-20 22:30:34Salve.Inno ConsultingZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa francuskojęzycznych klientów za pośrednictwem różnych kanałów (połączenia przychodzące, wiadomości, chat), - analizowanie i rozwiązywanie zapytań klientów, - udostępnianie informacji na temat żądań administracyjnych i tec
2024-03-19 18:30:15Randstad Polska Sp. z o. oDo twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomó
2024-03-28 10:24:02Odpowiedzialność, niezawodność i wytrwałość to Twoje silne strony? Umiesz rozwiązywać problemy i dobrze radzisz sobie ze stresem? Chcesz podjąć nowe wyzwania? Lubisz kontakty z ludźmi i ł
2024-03-14 15:37:07Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.ASpecjalista ds. Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków Przygotowywanie ofert sprzedaży we współpracy z inżynierem sprzedaży w zakresie słupów i masztów stalowych oraz konstrukcji specjalnych, Uzgadnianie szczegółów technicznych i logistycznych z klien
2024-02-06 11:00:08Contec Kromiss Sp. z o.oWymagania: Wymagania: Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: psychologia, zarządzanie zasob
2024-01-05 16:51:03Bioeko Grupa TAURON sp. z.o.o 5,0