Zakres obowiązków:Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym, księgowanie dokumentów (zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów), weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgi głównej, prowadzenie
2024-03-22 18:41:35Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomó
2024-04-18 16:40:36Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rekrutacji, Koordynacja procesów rozwojowych oraz szkoleniowych (Talent Management), zarządzanie kompetencjami, Onboarding pracowników, Prowadzenie działań employer brandingowych, Wsparcie obiegu dokumentacji..
2024-04-12 14:40:44W związku z rozwojem firmy poszukujemy osobę na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta – rynek niemiecki Zakres obowiązków: -obsługa mailowa i telefoniczna klientów, -przygotowanie oferty internetowej firmy, -sporządzanie dokumentów spedycyjnych
2024-03-20 07:19:30