Telefoniczna obsługa klienta - połączenia przychodzące

Miejsce pracy: Siedlce
Region: Mazowieckie

Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.

Dla naszego klienta sieci bankomatów Euronet Polska szukamy osób wykazujących się zaangażowaniem oraz ceniących bezpieczeństwo i stabilność pracy.

Miejsce pracy: Siedlce

Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; 
  • Obsługa połączeń przychodzących – brak akcji sprzedażowych;
  • Rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta;

Oczekujemy:

  • Nienagannej dykcji;
  • Komunikatywności oraz otwartej postawy wobec klienta;
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (ok. 5% rozmów dziennie odbieranych jest w jęz. angielskim - rozmowa w oparciu o skrypt);
  • Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym;

Gwarantujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną;
  • Możliwość pracy w systemie zmianowym dziennym (między 6:00-22:00) lub dzienno-nocnym;
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń prowadzonych przez naszych trenerów i bezpośrednio przez Euronet Polska. Po zakończeniu szkolenia gwarantujemy certyfikat potwierdzający zdobycie określonych umiejętności i wiedzy branżowej;
  • Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze.

Zobacz co proponujemy na kariera.pl

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail:

rekrutacja.siedlce@teleperformance.com

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. przez Centrum Telemarketingowe Sp. z. o. o. (Teleperformance Polska) z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 50, 02-672 w Warszawie. Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym. ”

Jednocześnie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Aplikuj na stanowisko:
Telefoniczna obsługa klienta - połączenia przychodzące
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Treść wiadmości jest wymagana. Treść wiadmości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości