Dolnośląska Akademia Rozwoju

tel: 530-970-514
  • Kategoria:

    Obsługa klienta
  • Lokalizacja:

    Wrocław
  • Forma zatrudnienia:

    Inna
  • Rodzaj pracy:

    Stała
  • Data publikacji:

    2017-08-23

Stażysta w Biurze Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Wrocław
Region: Dolnośląskie
STAŻ W DOLNOŚLĄSKIEJ AKADEMII ROZWOJU
Staż w Biurze Obsługi Klienta D.A.R. to okazja to nabycia nowych umiejętności i rozwoju kompetencji, a także możliwość wykorzystania w praktyce biznesu dotychczasowych doświadczeń oraz nowych pomysłów. Stażyści mają szansę udoskonalić zdolności interpersonalne, przećwiczyć pracę w zespole, nauczyć się z łatwością nawiązywać kontakty i budować trwałe relacje.
W ramach trwającego 2 miesiące stażu (pełny etat, pon.-pt. w godz. 8:00-16:00), niezależnie od dalszego ukierunkowania, stażyści zapoznają się z głównymi zadaniami, na których opiera się działalność firmy – nawiązywanie relacji, telefoniczna obsługa klienta, zarządzanie regionem sprzedażowym, organizacja szkoleń. Po wdrożeniu w podstawową działalność stażysta zaczyna wdrażać się w nowe obowiązki zgodne z interesującymi obszarami.
Oferowany staż organizowany jest za pośrednictwem unijnego projektu Dolnośląski Akcelerator Startu Zawodowego. Etapy udziału w projekcie:
 sesja coachingowa z doradcą zawodowym
 8-dniowe, certyfikowane szkolenia: Licensed Practitioner of NLP™, Zarządzanie Projektami IPMA® 
 Staż 
 Doradztwo zawodowe (w przypadku niepodjęcia dalszego zatrudnienia)
 Pośrednictwo pracy (w przypadku niepodjęcia dalszego zatrudnienia)
Staż w ramach projektu jest płatny.

Kandydaci muszą spełnić warunki: nieukończony 25 rok życia, zamieszkanie na terenie woj. dolnośląskiego, brak statusu ucznia w trybie dziennym.

Współpracujemy z Dolnośląskim Akceleratorem Startu Zawodowego – więcej informacji: www.startzawodowy.eu

MOŻLIWOŚCI 
Po 2-miesięcznym okresie stażu istnieje możliwość pracy w obszarach:
Dział handlowy – nawiązywanie relacji biznesowych, aktywne pozyskiwanie zleceń, obsługa klienta (głównie instytucje publiczne), prace biurowe/administracyjne;
Zarządzanie rejonem – zarządzanie kontaktami, utrzymywanie relacji, umacnianie pozycji firmy w ramach działalności w danym regionie;
Przetargi – przygotowywanie ofert, wyszukiwanie zleceń, monitorowanie przebiegu postępowań;
Obsługa szkoleń dofinansowanych – obsługa klientów sektora prywatnego, pomoc w uzyskaniu dofinansowania, przygotowywanie ofert, administrowanie profilem w Bazie Usług Rozwojowych;
Szkolenia i warsztaty otwarte, kursy – pełna organizacja i obsługa wydarzeń realizowanych m.in. w biurze DAR, jak i w różnych miastach w całej Polsce;
Marketing – szeroko pojęte działania w zakresie budowania wizerunku, wzmacniania marki, promowania wydarzeń, poszukiwanie nowych dróg dotarcia do potencjalnego klienta, tworzenie materiałów i zarządzanie treścią na kanałach promocji;
E – learning – obsługa platformy i zarządzanie treścią, produktami, kontami użytkowników, obsługa klienta w zakresie grupy produktowej;
Księgowość, kadry i płace – wdrażanie w dokumentację księgową oraz kadrową, zarządzanie dokumentacją.
DALSZE ŚCIEŻKI ROZWOJU
Proponujemy 3 główne ścieżki rozwoju pracownika zaangażowanego w naszą działalność: 
Zarządzanie – nastawiona na rozwój kompetencji menedżerskich;
Przetargi – doskonalenie umiejętności profesjonalnej obsługi procesu postępowań;
Kadry i księgowość – samodzielne stanowisko obsługi obszarów finansowych i kadrowych
Trenerska – uczestnictwo w Szkole trenerów, docelowo prowadzenie szkoleń i warsztatów z obszarów specjalizacji pracownika.
Drogi te mogą się ze sobą łączyć – jako połączenie kontynuacji pracy biurowej z rozpoczęciem kariery trenerskiej. 

O FIRMIE
Dolnośląska Akademia Rozwoju Mirosław Schön to działająca od 2013 roku firma szkoleniowa zajmująca się doskonaleniem pracowników sektora publicznego oraz biznesu.
Naszą misją jest rozpoznawanie i zaspokajanie indywidualnych potrzeb w zakresie rozwoju poprzez projektowanie szkoleń oraz pobudzanie do dalszego podnoszenia kompetencji.
Firma posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, jest członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz posiada certyfikat jakości SUS 2.0.

Dolnośląska Akademia Rozwoju to dynamicznie rozwijająca się firma. Praca w takiej organizacji pozwala od środka zobaczyć realia prowadzenia i rozbudowy małego biznesu. Wyjątkowe podejście do klienta, ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań i budowanie szczególnej atmosfery i organizacji pracy stanowi podstawę naszej codziennej działalności. 

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres urszula.markiewicz.dar@gmail.com
Aplikuj na stanowisko:
Stażysta w Biurze Obsługi Klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Treść wiadmości jest wymagana. Treść wiadmości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości