Starszy Referent ds. Obsługi Klientów

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: Kujawsko-pomorskie
ENEA Centrum Sp. z o.o. Departament Obsługi Klientów/ Pion Obsługi Klientów/ Biuro ds. Obsługi Klientów Bydgoszcz informuje, że poszukuje kandydata/kandydatki
na stanowisko:

Starszy Referent ds. Obsługi Klientów
Miejsce pracy – Bydgoszcz

Wymagania:
• Wykształcenie co najmniej średnie,
• Doświadczenie przy bezpośredniej obsłudze klienta i sprzedaży produktów,
• Znajomość systemów bilingowych SKOK-O/D,
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
• Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Dodatkowe cechy i umiejętności:
• Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
• Uprzejmość i opanowanie,
• Łatwość prowadzenia rozmowy,
• Duża odporność na stres,
• Płynność wypowiedzi,
• Pozytywne nastawienie do ludzi,
• Dokładność,
• Dyskrecja,
• Dobra organizacja pracy,
• Samodzielność w działaniu.

Do najważniejszych zadań Referenta ds. Obsługi Klienta należeć będzie:
• Przygotowywanie i zawieranie/aktualizacja umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych,
• Rozwiązywanie umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych,
• Realizacja działań marketingowych,
• Składanie ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług dodatkowych z ofert Grupy Enea w zakresie przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań,
• Utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych,
• Zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji,
• Udzielaniu odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez Grupę Enea,
• Wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami,
• Przestrzeganie właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów poprzez przygotowywanie dokumentów,
• Przyjmowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje, skargi, zgłoszenia i wnioski dot. świadczenia usług dystrybucji zgłaszanych przez Klientów
• Przyjmowanie dokumentów (wniosków, oświadczeń, zgłoszeń) ich weryfikacja oraz przekazanie do realizacji.

Oferujemy:
• pakiet świadczeń pracowniczych
• szkolenia
• pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń/luty 2018
Kandydaci mogą przesyłać oferty drogą elektroniczną na adres: rekrutacje.centrum@enea.pl, w terminie do 08.02.2018 r. W tytule korespondencji proszę zamieścić dopisek „18 Referent OK- Bydgoszcz”.

Załączając swoje CV prosimy o dopisanie klauzuli: „Zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133 poz. 883 wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
ENEA Centrum Sp. z o.o. z siedzibą Poznaniu przy ul. Góreckiej 1, kod pocztowy 60-201, jako administrator danych informuje, iż dane osobowe zgłaszających się kandydatów będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych. Kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych osobowych w zakresie określonym w art. 22 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. 1998 N 21, poz. 94 ze zm.) jest obowiązkowe. Obowiązek podania danych osobowych wynika z przytoczonej podstawy prawnej. Przekazane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne zawierające dane osobowe zostaną zniszczone po zamknięciu procesu rekrutacji i nie będą wykorzystywane w przyszłych procesach rekrutacyjnych.
Aplikuj na stanowisko:
Starszy Referent ds. Obsługi Klientów
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Treść wiadmości jest wymagana. Treść wiadmości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości