Obowiązki: Obsługa klienta zgodnie ze standardami Udzielanie klientom szczegółowych informacji na temat oferowanych produktów i usług Budowanie długotrwałych relacji z Klientem Raportowanie codziennej pracy w systemie CRM Praca zdalna
2024-03-24 08:00:07Opis stanowiska: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji o produktach i usługach. Rozwiązywanie podstawowych problemów i zapytań klientów. Praca zespołowa. Praca zdalna
2024-03-11 09:49:18Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-18 11:53:12Job Innovation Sp. z o.o. to profesjonalna Agencja zatrudnienia świadcząca usługi rekrutacji i selekcji pracowników na rzecz firm z Polski i zza granicy. Job Innovation Sp. z o.o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana do Krajowego Rejestru..
2024-03-26 14:23:44Job InnovationJesteś pełen energii, kreatywności i gotowy na nowe wyzwania? Mamy dla Ciebie idealną okazję!! Co oferujemy? Młody, Dynamiczny Zespół: Pracuj z nami w środowisku pełnym pozytywnej energii! Nasz zespół to grupa młodych entuzjastów, którzy chcą..
2024-03-18 09:50:16Chciałbyś pracować w miłej atmosferze, łącząc pracę ze studiami/szkołą czy innymi obowiązkami? A może po prostu chcesz zmienić dotychczasową pracę lub jesteś na emeryturze i szukasz dodatkowego zajęcia? Jeśli lubisz rozmawiać, nawiązywać nowe kontakt
2024-03-21 15:29:57Praca w branży edukacyjnej -umawianie spotkań.Możliwość pracy w domu w godzinach zarówno do południa jak i po południu
2024-03-27 10:27:21Poszukuję osoby do wykonywania rozmów telefonicznych dotyczących prezentowania i sprzedaży pożyczek gotówkowych. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem w celu prezentacji przygotowanej oferty pożyczki - realizacja powi
2024-03-25 11:37:36Firma ICSD PHILIPIAK Spółka Akcyjna, Spółka Komandytowa należy do Grupy Kapitałowej Philipiak Polska, która nieprzerwanie od 2001 roku realizuje jej podstawową misję – promocję zdrowego stylu życia. Jako nowoczesna Firma z dużym doświadczeniem ale i
2024-03-21 09:10:34Jesteśmy wiodącą na rynku edukacyjnym firmą szkoleniową, która kształci za pośrednictwem nowoczesnych technologii: kursów e-learningowych (bogatych w rozwijające wyobraźnię zadania interaktywne) oraz webinariów, skierowanych do uczniów realizujących
2024-03-18 07:48:39Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Obowiązki: Obsługa klienta zgodnie ze standardami Udzielanie klientom szczegółowych informacji na temat oferowanych produktów i usług Budowanie długotrwałych relacji z Klientem Raportowanie codziennej pracy w systemie CRM Praca zdalna
2024-03-24 08:00:07Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-18 11:53:12Czym będziesz się zajmować? Obsługą klienta w języku angielskim (poziom B2/C1), Wsparcie klientów oraz udzielanie informacji dotyczących naszych usług, Rozwiązywaniem międzykulturowych wyzwań komunikacyjnych, Budowaniem długoterminowych relacji, Aktu
2024-03-15 12:34:01Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu
2024-03-26 12:00:42Specjalista ds. sprzedaży telefonicznejMiejsce pracy: praca hybrydowa/ Sopot Obowiązki: · Tworzenie baz potencjalnych Klientów · Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów na produkty szkoleniowe · Sprzedaż telefoniczna do Klientów B2B · Realizacja celów s
2024-01-03 10:10:47Poszukujemy Konsultantów do telefonicznej obsługi Klienta. Nieważne, czy masz doświadczenie, czy dopiero zaczynasz karierę zawodową. U nas każdy ma szansę! Wymagania: - Punktualność, obowiązkowość, pracowitość, rzetelność - Komunikatywność - Mile wid
2024-01-03 09:19:01Praca ️ ️ ️ ️ ️ Firma 4 Grants Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim zatrudni konsultanta telefonicznego/pracownika biurowego. Praca biurowa od godz. 8:00 do 16:00 (od poniedziałku do piątku). Wymagania: - Obsługa komputera - Znajomoś
2024-03-14 10:01:59LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-03-13 12:36:35LeasingTeam Group 2,8Twoje zadania:sprzedaż najwyższej jakości produktów: paneli fotowoltaicznych, falowników i bateriirealizowanie strategii pozyskiwania nowych klientówtelefoniczna obsługa klientów (około 60 połączeń dziennie)pozyskiwanie..
2024-03-12 11:24:23ASISTWORK SP. Z O.OJesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych Klientów poszukujemy osób zainteresowanych..
2024-03-06 08:08:50Grupa OutworkingNa rynku farmaceutycznym działamy już od wielu lat. Współpracujemy z największymi hurtowniami farmaceutycznymi w Polsce, oraz z wiodącymi producentami leków i suplementów diety. W związku z tym, że firma prężnie się rozwija, poszukujemy osób do telef
2024-03-04 10:56:51• WSZYSTKIE WEEKENDY WOLNE ! • TELEFON SŁUŻBOWY ! • MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ! • SZKOLENIA ! Takie warunki oferujemy kandydatom na stanowisko „Konsultant telefoniczny” Jesteśmy firmą współpracującą z wiodącymi producentami leków, oraz z czterema największym
2024-03-04 10:56:42Konsultant telefoniczny W Fingrow Management poprzez różnorodne działania realizujemy politykę aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Jednym z zakresów naszej działalności jest prowadzenie rekrutacji pracowników niepełnosprawnych na rzecz nasz
2024-03-01 15:14:23Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej Miejsce pracy: praca hybrydowa/ Szczecinek Obowiązki: · Tworzenie baz potencjalnych Klientów · Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów na produkty szkoleniowe · Sprzedaż telefoniczna do Klientów B2B · Realizacja c
2024-03-01 11:16:33PERBIS jest firmą zajmującą się wytwarzaniem i dostarczaniem oprogramowania dla firm: sklepy internetowe, strony WWW, rozwiązania wspierające biznes. W związku z wprowadzeniem nowego produktu na rynek szukamy osób w pełnym bądź dodatkowym wymiarze go
2024-02-29 14:01:32Jesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy m
2024-02-26 13:40:48Na rynku stomatologicznym działamy już od wielu lat. Zadowolenie naszych klientów, jest dla nas celem nadrzędnym, dlatego też współpracujemy z największymi hurtowniami stomatologicznymi oraz wieloma gabinetami w Polsce. W związku z dynamicznym rozwoj
2024-02-08 10:21:00Jesteś pełen energii, kreatywności i gotowy na nowe wyzwania? Mamy dla Ciebie idealną okazję!! Co oferujemy? Młody, Dynamiczny Zespół: Pracuj z nami w środowisku pełnym pozytywnej energii! Nasz zespół to grupa młodych entuzjastów, którzy chcą się roz
2024-01-17 16:32:20Zajmujemy się sprzedażą telefoniczną usług jednego z największych operatorów sieci komórkowej- PLAY. Jeśli nie masz doświadczenia, nic nie szkodzi! Wystarczy motywacja do działania, chęć rozwoju i dyspozycyjność minimum 100 godzin miesięcznie...
2024-01-11 09:24:50Call Center HouseZajmujemy się sprzedażą telefoniczną usług jednego z największych operatorów sieci komórkowej- PLAY. Gwarantujemy szkolenie, podczas którego wszystkiego Cię nauczymy. Twoja rola Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientami Promowanie i sprzedawan
2024-01-10 19:45:54Opis stanowiska: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta w języku hiszpańskim i polskim. Udzielanie informacji na zapytania klientów oraz rozwiązywaniem problemów. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Praca z bazą danych klientów i systemami fir
2024-03-13 12:27:35Opis stanowiska: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji o produktach i usługach. Rozwiązywanie podstawowych problemów i zapytań klientów. Praca zespołowa. Praca zdalna
2024-03-11 09:49:18Opis stanowiska: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta w języku hiszpańskim i polskim. Udzielanie informacji na zapytania klientów oraz rozwiązywaniem problemów. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Praca z bazą danych klientów i systemami fir
2024-03-13 12:27:35Czym będziesz się zajmować? Obsługą klienta w języku angielskim (poziom B2/C1), Wsparcie klientów oraz udzielanie informacji dotyczących naszych usług, Rozwiązywaniem międzykulturowych wyzwań komunikacyjnych, Budowaniem długoterminowych relacji, Aktu
2024-03-15 12:34:01