Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta, Sprzedaż / Obsługa klienta: Doradca klienta obcojęzycznego
2024-01-16 08:55:06A Customer Success Manager (CSM) has the responsibility to get embedded with multiple stakeholders across clients’ organization, create and maintain strong relationships acting as a trusted advisor at varying levels, including regular in-person and v
2024-01-23 09:30:04Twój zakres obowiązkówwspółpraca z kluczowymi klientami i prowadzenie własnych projektów (przy wsparciu reszty zespołu),przeprowadzenie pełnego wdrożenia naszego produktu u klienta, w którego zakres wchodzą działania onboardingowe przewoźników, konfi
2024-01-30 07:00:33Trans.eu Group S.A 2,1Your responsibilitiesCustomer Onboarding:•Utilizes standard onboarding templates and checklists and uses some judgment to make modifications to the standard during onboarding based on customers needs and project scope•Uses the three phase methodology
2024-01-23 11:00:28Equinix Poland Sp. z o.o