Customer Service Team Leader with German/FrenchKatowiceNR REF.: 1183390Responsibilities:supervising customer service team: evaluate and review efforts and success metricsdeveloping and maintaining customer relationshipsdeveloping sales supportevaluat
2024-01-27 05:25:49Wymagania:2-letnie doświadczenie w obszarze kierowania zespołemKilkuletnie doświadczenie w obszarze obsługi klientaJęzyk angielski - B2+/C1Znajomość Microsoft Office (Word, Excel)
2024-01-24 06:31:02Hays PolandYour responsibilities, Managing and organizing a team of several people, Delegating tasks and motivating, Controlling the quality and effectiveness of undertaken activities, Participation in recruitment and planning of development activities,..
2024-03-06 10:40:31Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie merytoryczne pracowników zespołu oraz współpraca z innymi działami przy rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez zespół,, Generowanie i analiza niezbędnych raportów,, Przygotowywanie skryptów rozmów przy..
2024-03-08 11:40:37