Firma produkcyjna z branży poligraficznejSzerokie możliwości rozwoju w strukturach firmy
2024-04-16 17:59:04Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem specjalistów ds. obsługi klienta, Zarządzanie projektami, Wprowadzanie zamówień do systemu ERP, Obsługa Klientów anglojęzycznych (z różnych krajów w Europie), Współpraca z innymi..
2024-04-16 14:40:34Your responsibilities, About the role:, , As a CS Manager, you will be responsible for delivering the highest standards of service to Members by making the most effective and efficient use of Member Services staff and technology resources. You..
2024-04-23 11:40:41Twój zakres obowiązków, Organizację procesu obsługi Klientów firmy i nadzór nad jego przebiegiem., Zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów ds. obsługi Klienta., Utrzymywanie dobrych relacji i długofalowy rozwój współpracy z Klientami..
2024-04-18 16:40:29Your responsibilities, CUSTOMER SERVICE MANAGER , , -Overseeing the customer services teams in Spain and Pakistan, -Answer customer complaints , -Developing standards, -Monitoring customer feedback, , CUSTOMER SALES MANAGER, , - Identifying..
2024-04-16 11:40:32Twój zakres obowiązków, Kontakt i współpraca z klientem w celu realizacji wskaźników KPI,, Zarządzanie operacyjne podległą jednostką (+ XX FTE), rozwiązywanie bieżących wyzwań operacyjnych,, Efektywne przewodzenie podległą kadrą mając na uwadze..
2024-04-09 13:40:40