Specjalista w dziale Wsparcia Użytkowników (Helpdesk) K/M

Miejsce pracy: Warszawa
Region: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Pracodawca:TELEWIZJA POLSKA S.A.
Data ważności:28.06.2018
Data rozpoczęcia:11.06.2018
Wynagrodzenie brutto: od 3 000 PLN
Rodzaj umowy:Umowa zlecenie
Wymiar etatu:-
Zmianowość:nie dotyczy
Dodane przez:Urząd Pracy m.st. Warszawy przy ul. Grochowskiej
Opis zadań:jw.
Wymagania:wykształcenie - średnie zawodowe
zawód - Pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
umiejętność - Obsługa komputera
umiejętność - Oprogramowanie SAP

Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Znajomość obsługi komputera, oprogramowania SAP. Zakres obowiązków: wsparcie IT pracowników firmy (Helpdesk, 1 linia). rejestrowanie i monitorowanie w Service Desk incydentów zgłaszanych przez użytkowników. Instalowanie i konfigurowanie aplikacji biurowych, programów użytkowych, klientów systemów korporacyjnych. Samodzielne diagnozowanie i zdalne rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu komputerowego, telefonii komórkwej i stacjonarnej, aplikacji biurowych, systemów korporacyjnych. Nieregularny czas pracy. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja@tvp.pl
Ogłoszenie pochodzi z Urząd Pracy m.st. Warszawy
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista w dziale Wsparcia Użytkowników (Helpdesk) K/M
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości