Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta

Miejsce pracy: Gdynia
Region: Pomorskie
VECTOR SMART DATA jest częścią dynamicznie rozwijającego się koncernu technologicznego VECTOR GROUP, działającego na rynkach globalnych. VECTOR budował swoje doświadczenie przez ponad 25 lat istnienia na rynku, dostarczając rozwiązania w obszarze infrastruktury sieci i Smart Meteringu.

VECTOR SMART DATA jest firmą zajmującą się projektowaniem, integracją i utrzymaniem kompleksowych rozwiązań dla branży energetycznej, przemysłu oraz dostawców rozwiązań Data Center. Wiedzę i doświadczenie zdobywamy w toku realizacji dedykowanych projektów dla największych europejskich dostawców energii cieplnej i wody. Oferując szerokie wsparcie kompetencyjne i indywidualnie dopasowane rozwiązania, pozwalamy naszym Klientom sprostać nowym wyzwaniom rynku, przez optymalne wykorzystanie technologii IoT, Big Data i Smart Metering.

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta

Miejsce pracy: Gdynia (pomorskie)

Nr ref: Spec/ds/WTK/jobs.pl

Forma zatrudnienia: Pełny etat

O TOBIE

Będziesz pracował/a w dziale Wdrożenia i Utrzymania, w ramach I linii wsparcia Klientów. Twoja praca polegać będzie z jednej strony na kontakcie z Klientami w ramach rozwiązywania problemów technicznych, a z drugiej na współpracy z zespołem w związku z przekazywaniem informacji, po weryfikacji zrealizowanych projektów.


TWÓJ ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI

Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
Zdalne wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych
Konfiguracja systemów informatycznych
Monitorowanie i nadzór nad zgłoszeniami, dbałość o terminowość ich realizacji
Weryfikacja zrealizowanych instalacji oraz serwisów technicznych urządzeń telemetrycznych

ROZWINIESZ I WYKORZYSTASZ

Wykształcenie średnie techniczne
Doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych
Wiedzę w zakresie przeglądania tabel danych
Znajomość podstaw języka zapytań SQL
Znajomość narzędzi do pracy zdalnej (RDP, TeamViewer)
Bardzo dobrą znajomość MS Excel
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji
Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole

MILE WIDZIANE

Wykształcenie wyższe techniczne (kierunki: Informatyka, Matematyka, Automatyka)
Podstawowa znajomość środowiska Linux
Znajomość zagadnień związanych z transmisją danych z wykorzystaniem GSM/GPRS

NASZA OFERTA

praca w Firmie należącej do czołówki firm branży telekomunikacyjnej
udział w kształtowaniu rozwoju branży
rozwój poprzez ambitne zadania i autonomię działania
wykorzystywanie swoich kompetencji w praktyce
możliwość realizacji pasji i zainteresowań zawodowych
atmosfera sprzyjająca działaniu, wśród zaangażowanych i ambitnych ludzi z pasją
pakiet benefitów: karta multisport, prywatna opieka medyczna, dni przekąskowe, spotkania integracyjne, dofinansowanie do inicjatyw sportowych w ramach programu VECTOR Aktywnie, możliwość korzystania z firmowej biblioteki.
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Treść wiadmości jest wymagana. Treść wiadmości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości