Teleperformance Polska

tel: 224-687-025
  • Kategoria:

    Obsługa klienta
  • Stanowisko:

    Specjalista
  • Lokalizacja:

    Siedlce
  • Forma zatrudnienia:

    Umowa zlecenie
  • Rodzaj pracy:

    Stała
  • Data publikacji:

    2017-11-16

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Miejsce pracy: Siedlce
Region: Mazowieckie
Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.
Dla naszego klienta sieci bankomatów Euronet Polska szukamy osób wykazujących się zaangażowaniem oraz ceniących bezpieczeństwo i stabilność pracy.

Miejsce pracy: Siedlce

Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:
• Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; 
• Obsługa połączeń przychodzących/infolinia – brak akcji sprzedażowych;
• Rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta;

Oczekujemy:
• Nienagannej dykcji;
• Komunikatywności oraz otwartej postawy wobec klienta;
• Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (elastyczny grafik);
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;

Gwarantujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną (umowa zlecenie);
• Możliwość pracy w systemie zmianowym dziennym (między 6:00-22:00) lub dzienno-nocnym;
• Pakiet profesjonalnych szkoleń prowadzonych przez naszych trenerów i bezpośrednio przez Euronet      
Polska. Po zakończeniu szkolenia gwarantujemy certyfikat potwierdzający zdobycie określonych     
umiejętności i wiedzy branżowej;
• Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze.

Po więcej informacji dotyczących pracy w Teleperformance Polska zapraszamy na naszą stronę internetową: www.karieratp.pl

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) korzystając z przycisku aplikowania.
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Teleperformance Polska sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 50, 02-672 w Warszawie (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)).
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Treść wiadmości jest wymagana. Treść wiadmości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości