Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego (j. niemiecki)

Miejsce pracy: Bielsko Biała
Region: Śląskie
Miejsce pracy: Bielsko-Biała, Wapienica (centrum)

OPIS STANOWISKA / ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

obsługa klientów (telefoniczna, mail’owa oraz poprzez facebook i trustedshop), realizacja zamówień oraz obsługa posprzedażowa.

WYMAGANIA:

Kreatywność, samodzielność, entuzjazm w działaniu;
Komunikatywność;
Umiejętność obsługi komputera;
Zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem;
Mile widziana wcześniejsza praca na stanowisku sprzedawcy (doradcy klienta) w sklepie stacjonarnym lub internetowym i doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta

OFERUJEMY:

Atrakcyjne wynagrodzenie;
Pracę w kreatywnym zespole i przyjaznej atmosferze.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: hr@crystalcall.eu.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Crystal Call sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego (j. niemiecki)
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości