Opis stanowiska Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi
2025-12-06 15:29:36Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
2025-12-04 18:31:00Twój zakres obowiązków, stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi, przygotowywanie ofert sprzedażowych, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji..
2025-12-04 15:41:31Twój portal z ofertami pracy
2025-12-01 10:54:16amavatDla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.Twoje zadania:Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowany
2025-11-18 21:25:18Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49