Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim

Miejsce pracy: Łódź
Region: Łódzkie
SSC Heroes to najczęściej odwiedzany portal branżowy zrzeszjący największe globalne firmy sektora SSC, oferujący klientom usługi brandingu online oraz światowej klasy rozwiązanie rekrutacyjne Magellan Pass, które zrewolucjonizowało i zautomatyzowało proces rekrutacji zapewniając firmie czołową pozycję w obszarze rekrutacji do sektora SSC.

Obecnie dla naszego klienta, światowej klasy dostawcy rozwiązań outsourcingowych, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z bardzo dobrą znajomością języka hiszpańskiego.

W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
• efektywne i profesjonalne prowadzenie komunikacji mailowej i telefonicznej z klientem
• aktywne zarządzanie zapytaniami i reklamacjami klientów
• identyfikację potrzeb klientów oraz kreowanie i proponowanie im alternatywnych rozwiązań
• dbanie o jak najwyższą jakość obsługi

Zakres obowiązków:
• znasz język hiszpański minimum na poziomie C1
• komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim
• cechuje Cię otwartość na zmiany i gotowość do nauki nowych zagadnień
• masz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
• rozwiązywanie trudności klientów nie jest dla Ciebie problemem, a wyzwaniem
• chcesz rozwijać się w międzynarodwym środowisku

W zamian za Twoje zaangażowanie zapewniamy:
• komfortowe biuro
• szeroki pakiet benefitów pozapłacowych - można wybierać spośród wielu opcji: dofinansowanie do wczasów, multisport, bilety do kina, punkty w kafeterii
• dodatkowe bonusy
• wsparcie oraz przyjazną atmosferę w miejsu pracy!

Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Treść wiadmości jest wymagana. Treść wiadmości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości