Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków
Region: Małopolskie

Obowiązki:

  • bieżąca współpraca z Klientami
  • kompletowanie dokumentów, broszur oraz ulotek, a także informowanie o nich Klientów
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami
  • dbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klienta
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta
  • dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne (prowadzenie rozmów telefonicznych, korespondencja z Klientami)
  • umiejętność planowania i organizacji pracy
  • chęć do pracy i samorozwoju
  • dokładność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • znajomość języka angielskiego oraz innego języka będzie bardzo dużym, dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do poziomu zaangażowania i umiejętności
  • możliwość szybkiego zdobycia doświadczenia i rozwoju
  • pracę w miłej atmosferze i młodym zespole
  • brak nudy, parzenia kawy – tylko konkretna praca dająca masę satysfakcji
  • dobrą lokalizację biura w centrum Krakowa – ul. Grzegórzecka
Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone rozszerzenia to .doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości